امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شعبه کمال‌شهر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز افتتاح شد

در مراسمی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها و «روح‌اله منصوری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز، شعبه کمال‌شهر بانک افتتاح شد.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در این مراسم دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، افتتاح شعبه جدید در استان البرز در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ را رویدادی مبارک قلمداد کرد و اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخودار است و ایجاد شعب جدید می‌تواند موجب بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان شود.

وی گفت: منابع استان البرز با بیش از ۸۴ درصد رشد نسبت به پایان سال گذشته، در مقایسه با سایر استان‌ها عملکرد مطلوبی را ثبت کرده و بیش از ۷۳هزار فقره وام به مشتریان پرداخت کرده است.

«شمسی‌نژاد» افزود: در سال آینده توسعه شبکه شعب استان البرز به منظور پوشش بیشتر جامعه مشتریان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم «روح‌اله منصوری» با اشاره به اقدامات انجام شده، بیان کرد: در حال حاضر ۹ شعبه فعال در حال خدمت‌رسانی به مردم استان البرز است و امیدواریم با افتتاح شعب جدید، موجب آسان‌سازی فرآیند امور بانکی و بهبود ارائه خدمات به مشتریان شویم.

مشتریان می‌توانند برای مراجعه حضوری به شعبه کمال‌شهر، به آدرس کرج، کمال‌شهر، خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان ظفر۲۰ مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/nzZci9