امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری آئین تودیع و معارفه رییس جدید حوزه حراست پست بانک غرب تهران

طی مراسمی با حضور مهدی شاهرخی مدیر امور حراست پست بانک ایران، رسول زارعی رییس اداره کل حفاظت فیزیکی، جمعی از کارکنان حراست بانک، دادگر معاون حراست کل استان تهران، اکبر غلامی مدیر شعب منطقه غرب استان تهران، معاونین وی و جمعی از کارکنان سرپرستی و روسای شعب منطقه از زحمات و تلاش های محمدباقر نوری رییس حوزه حراست پیشین منطقه غرب تهران قدردانی و مجید قنائی نیز به عنوان رییس جدید این حوزه معرفی شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شاهرخی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نوری طی دوران مسئولیت رییس حوزه حراست غرب استان تهران گفت: خدمت به خلق خدا عبادت است و افرادی که در صف و اجرا هستند درواقع عبادت می کنند و هرکسی دل کسی را شاد کند نزد خداوند محفوط است.

وی تاکید کرد: رویکرد حراست کل و حراست پست بانک ایران، پیشگیری و حل مسئله است و از حالت پدافندی خارج و به صورت آفندی عمل می کند. در واقع تلاش می کنیم با همه مجموعه کارکنان ارتباط خوبی داشته باشیم و همه حراست را امین خود بدانند تا جلوی اتفاقات را بگیریم و کسی دچار مشکل نشود.

شاهرخی افزود: اگر در جائی از بانک اتفاقی بیفتد و حراست ورود کند هنر نیست، وظیفه ما حراست و صیانت از سرمایه های انسانی و مادی بانک است و سرمایه انسانی اولویت اول حراست ها می باشد. باید تلاش کنیم تا سهامداران راضی باشند، رضایت آنها یعنی سود بیشتر و سود بیشتر نیز زمانی حاصل می شود که کارمند راضی باشد و کارمند نیز زمانی راضی است که مشکلاتش حل شود.

شاهرخی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم کسی به نظام و رهبری توهین کند و در بانک بماند، همه حق اعتراض دارند و باید به دقت پیگیری، بررسی و رفع شود و آن دسته از مطالباتی که به حق است باید به مبادی ذیربط منتقل شده تا پیگیری شود. اما اگر اعتراض ها از چارچوب قانونی و صنفی خود خارج شود حتما برخورد لازم خواهد شد.

شاهرخی درپایان با تاکید بر رعایت عفاف و حجاب در مجموعه بانک گفت: همه کارکنان اعم از آقایان و بانوان ملزم به رعایت پوشش اداری و عفاف و حجاب هستند و مدیران بانک باید نظارت کافی نسبت به این مهم نموده و بر اجرای قانون عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشند.

همچنین در ادامه این مراسم، دادگر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش نوری افزود: رویکرد اصلی حراست کل استان تهران پیشگیری و صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمانها است و انتظار داریم مجید قنائی به عنوان مسئول حراست پست بانک غرب استان تهران از نظر IT، فیزیکی و اسناد تقویت تا بتواند امور مرتبط با حراست را به خوبی انجام دهد.

غلامی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد منطقه غرب استان تهران در حوزه شعب و باجه ها گفت: اقدامات خوبی توسط محمدباقر نوری رییس حوزه حراست پیشین منطقه طی دوران مسئولیت انجام شده و شایسته قدردانی است و با حضور مجید قنایی قطعا موفقیت ها و اقدامات خوب ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ در پایان لوح تقدیر و هدایای حراست کل استان تهران، امور حراست پست بانک ایران و منطقه غرب استان تهران به باقر نوری اهداء و ابلاغ مسئولیت مجید قنائی نیز توسط شاهرخی به وی اعطاء گردید

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Wtayh4