امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه میهن

هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن در پیامی فرا رسیدن روزهای نوید بخش بهار و سال نو را حضور اهالی سخت کوش صنعت بیمه  و همه «هم میهنان » تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

شگفتن گل ها در پی زمستان سرد و بی روح، نشان از حیات مجدد طبیعت و نو شدن دارد و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت و ورود به ماه ضیافت الله، جان ها را صیقل می‌دهد چرا که ما در بهار طبیعت، نو شدن محیط اطراف چشم ظاهر می‌بینیم و خداوند متعال نیز بهار معنویت، ماه مبارک رمضان را برای نو شدن نفس ما برقرار کرده است؛ باشد که به برکت این تقارن مبارک همه ما شامل لطف و رحمت حق تعالی قرار بگیریم.

روزهای نوید بخش بهار و سال نو را حضور اهالی سخت کوش صنعت بیمه بویژه «هم میهنان » عزیزم تبریک و شادباش می‌گویم و امیدوارم به لطف حق تعالی، سال جدید، سالی سرشار از تندرستی، شادکامی و توأم با خیر و برکت برای همه ما باشد.

به امید اینکه در سال جدید با تلاش و پشتکار، ایجاد خلاقیت و نوآوری در ارائه طرح‌های بیمه‌ای متناسب با نیازهای جامعه و ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش، مسیر رشد و تعالی فعالیت های بیمه گری را بیش از پیش هموارتر سازیم تا به جلب رضایت و اعتماد ذینفعان منتج شود.

تندرستی، سرافرازی و عاقبت بخیری فعالان، مدیران، کارشناسان و تمامی دست‌اندرکاران صنعت بیمه، تلاشگران شبکه فروش و هم میهنان گرانقدر را در سال پیش رو از خداوند متعال خواستارم.

سیدهادی شیخ الاسلامی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/foeK5a