امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمه دی یکی از فرصت های خوب سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ است

عضو هیات مدیره بیمه دی گفت: هیات مدیره بیمه دی همگام با آخرین پیشرفت های نوآورانه در حوزه بیمه کشور به منظور تامین حداکثری انتظارات ذینفعان، عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، سرمایه گذاری مناسب منابع برای کسب بازدهی مطلوب و فروش با کیفیت، همواره بیشترین سودآوری پایدار را پیگیری می کند.
به گزارش فراسو، محمد سپاهی در حاشیه همایش سراسری مدیران در شهر شیراز افزود: امید است تا پایان سال به تمامی اهداف راهبردی تعیین شده در شرکت برسیم همچنین شرکت یکی از الگوهای کارآمدی و حفظ منافع سهامداران در صنعت بیمه شناخته شود.

وی اظهار کرد: امید می رود با این تلاش بی وقفه و انسجام و همدلی که بین تک تک اعضای خانواده بزرگ بیمه دی وجود دارد و با تمدید و انعقاد قراردادهای اخیر، فروش شرکت بیمه دی به فراتر از ۲۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برسد که طبیعتا رشد سودآوری بسیار خوبی برای شرکت پیش بینی می شود.

سپاهی افزود: علاوه بر این رشد سودآوری، در صورت تحقق وعده پیشین وزیر امور اقتصادی و دارایی و نیز حمایت ارکان حاکمیتی و نمایندگان مجلس از مصوبه تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت های بورسی و حمایت از بازار سرمایه، با توجه به تفاوت چشمگیر ارزش دفتری با ارزش روز املاک شرکت بیمه دی، افزایش ثروت بسیار خوبی برای سهامداران رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/AUOp4C