امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره بیمه دی: دوام شرکت‌های بیمه در گرو نوآوری در خلق محصولات بیمه ای است

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه دی، روزمرگی را آفت سازمانی دانست و با تاکید بر ضرورت توسعه فردی، حرکت به سمت روش‌های نوین و نوآوری در خلق محصولات بیمه‌ای را، از ضروریات بقای شرکت‌های بیمه عنوان کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، دکتر حمیدرضا صفی‌خانی در همایش سراسری مدیران ارشد این شرکت در شهر شیراز، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران ستاد و صف، به ضرورت اصل تغییر در فلسفه خلقت اشاره کرد و اظهار داشت: آینده هیچگاه قطعی و قابل پیش‌بینی نیست و درست به همین دلیل بیمه به وجود آمده تا مانع از رخدادهای تلخ در آینده شود.

سازمان ها؛ نیازمند تغییرات ارتقایی
وی انتخاب را تکلیف انسان و سازمان‌ها دانست و افزود: همانطور که انسان‌ها چرخه حیات دارند، سازمان‌ها هم همین گونه هستند و برای ادامه بقا و حرکت خود، نیازمند تغییرات مثبت و حرکت ارتقایی هستند.
رئیس هیات مدیره بیمه دی با اشاره به اینکه فقط بهبود مستمر کیفیت، نجات دهنده سازمان نیست، یادآور شد: در این زمینه لازم است گاهی اوقات دگردیسی صورت گرفته و با حرکت به سمت روش‌های نوین بیمه‌گری، در عملکرد و رفتار سازمانی خود تغییر ایجاد کنیم.
دکتر صفی‌خانی حرکت به سمت توسعه پایدار را در گرو بلوغ فکری دانست و تاکید کرد: شناخت از آینده و مدیریت ریسک‌های احتمالی، از شاخص‌هایی است که باید در شرایط کنونی تمامی سازمان‌ها از جمله شرکت بیمه دی به آنها دست یابند.

*بزرگ ترین افتخار و موفقیت شرکت بیمه دی
وی، خدمت رسانی به ایثارگران را بزرگترین موفقیت بیمه دی عنوان کرد و با اشاره به گام‌های مثبتی که در مسیر موفقیت این شرکت برداشته شده، ابراز امیدواری کرد: با تبیین و تعریف اهداف پیش روی، در جهت رشد و افزایش بهره‌وری این شرکت، گام‌های مثبت دیگری برداشته شود.

گفتنی است، همایش دو روزه مدیران بیمه دی با عنوان “جهش فروش و یکپارچگی سامانی” دوازدهم اردیبهشت با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد.

در روز اول این همایش، دکتر محسن نجفی خواه معاون سازمان برنامه و بودجه مهندس قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان فارس و دکتر استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند.

امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت و در دومین روز این اجلاس نیز مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی و علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی سخنرانی می کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/KQXHFe