امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت سال نو

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی، فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش فراسو، در این پیام آمده است:

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْاَبْصَارِ یَا مُدَبّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا اِلَی اَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز و بهار که جان یافتن دوباره طبیعت را به ارمغان می‌آورد، نقطه عطفی برای همه ماست تا با همتی مضاعف در مسیر رشد و کامل‌تر شدن خویش گام برداریم. به‌ویژه در سال جاری که آغاز بهار با ماه مهمانی خداوند همزمان شده و برکات آن نیز دوچندان گشته است.

پروردگار متعال را سپاسگزاریم که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ موفق شد با حمایت مشتریان، سهامداران و کارکنان خود دستاوردهای درخشانی را رقم بزند و ضمن ارائه خدمات متنوع بانکی به اقشار مختلف، بیش از پیش در راستای توسعه شمولیت مالی قرض‌الحسنه گام بردارد.

بی‌شک قرض‌الحسنه به‌عنوان یک شیوه مالی ارزان‌قیمت می‌تواند نیازهای مالی مختلف مردم را مرتفع کند و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین متولی قرض‌الحسنه در کشور با گام برداشتن در مسیر ترویج این سنت الهی، سعی کرده درخت پرثمر قرض‌الحسنه بر سر عده بیشتری از مردم سایه افکند. رشد چشمگیر مشتریان بانک و رسیدن آن به عدد ۱۷ میلیون نفر گواه مهمی است که بانک در این مسیر موفق بوده است.

یقیناً قدردان اعتماد مشتریان گرامی بانک قرض‌الحسنه هستیم و برای ارائه خدماتی در شأن ایشان همه تلاش خود را خواهیم کرد. بی‌شک خدمت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سعادتی است که نصیب اینجانب و کارکنان آن شده است. از همین رو می‌کوشیم در سال ۱۴۰۳ با همتی مضاعف، ضمن ارائه طرح‌ها و خدمات جدید، فرآیندهای دریافت خدمت را برای مشتریان آسان‌تر از گذشته کنیم.

لازم است از همه همکاران عزیزم در شعب و ادارات ستادی که دستاوردهای بانک مدیون همت بلند و تلاش‌های دلسوزانه و بی‌دریغ آن‌هاست، قدردانی کنم و به آن‌ها خدا قوت بگویم.

ضمن تبریک عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید، آرزومند روزی هستیم که همه مردمان این سرزمین حس ناب دریافت خدمات بر بستر عقد قرض‌الحسنه را تجربه کنند و تا آن روز با شعار «هر ایرانی، یک کارت قرض‌الحسنه» بی‌وقفه به تلاش‌های خود ادامه خواهیم داد.

صبحم از مشرق برآمد باد نوروز از یمین     عقل و طبعم خیره گشت از صنع رب العالمین

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/nNdbBU