امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

علی‌رضا یزدان‌دوست تاکید کرد: گام های بلند بیمه ملت در سال جدید برای آینده‌ای روشن تر

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز و تبریک همزمانی بهار طبیعت با بهار قرآن، از گام‌های بلندی خبر داد که این شرکت در سال ۱۴۰۳ برای تحقق اهداف ترسیم شده خود برخواهد داشت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست در پیامی نوروزی ضمن تبریک حلول سال نو و بهار پرطراوت و آرزوی قبولی طاعات برای تمامی همکاران، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان و شبکه فروش، سهامداران، بیمه‌گزاران و خانواده‌های گرامی ایشان، سالی سرشار از سلامتی، شادکامی، بهروزی و موفقیت را از درگاه خداوند متعال برایشان آرزو کرد.

وی در این پیام با اشاره به دستاوردهای ارزشمند شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: سال ۱۴۰۳ برای شرکت بیمه ملت، سالی سرنوشت‌ساز خواهد بود، در این سال با اتکا به تجارب ارزشمند گذشته، تعهد و تخصص کارکنان پرتلاش و نوآوری در ارائه خدمات بیمه‌ای، گام‌های بلندی در مسیر نیل به اهداف بزرگ خود برخواهیم داشت.

متن پیام مدیرعامل شرکت بیمه ملت به شرح زیر است:

بهار طبیعت، بشارت دهنده‌ رویش دوباره و تجلی اعجاز الهی است. نسیم روح‌نواز بهاری، جان زمین را تازه می‌کند و فرصتی دوباره برای آغاز و امیدواری می‌آفریند.

در سالی که گذشت، در سایه الطاف الهی و همدلی و تلاش بی‌وقفه تمامی ارکان شرکت، شاهد دستاوردهای ارزشمندی در مسیر ارائه خدمات و جلب رضایت حداکثری بیمه‌گزاران بودیم.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه‌ی حلول سال نو و بهار پرطراوت به تمامی همکاران، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان و شبکه فروش، سهامداران، بیمه‌گزاران و خانواده‌های گرامی ایشان، سالی سرشار از سلامتی، شادکامی، بهروزی و موفقیت را از درگاه خداوند متعال برایشان آرزومندم.

سال ۱۴۰۳ برای شرکت بیمه ملت، سالی سرنوشت‌ساز خواهد بود. سالی که در سایه الطاف الهی و با اتکا به تجارب ارزشمند گذشته، تعهد و تخصص کارکنان پرتلاش و نمایندگان محترم و نوآوری در ارائه خدمات بیمه‌ای، گام‌های بلندی در مسیر نیل به اهداف بزرگ خود برخواهیم داشت.

اهدافی همچون ارائه خدمات جامع و نوین بیمه‌ای متناسب با نیازهای روزافزون جامعه، ارتقای سطح رضایت بیمه‌گزاران گرامی با ارائه خدمات با کیفیت و حفظ حقوق ایشان، توسعه‌ سهم بازار و افزایش سودآوری شرکت با اتکا به نوآوری و خلاقیت، مسئولیت اجتماعی و ایفای نقش موثر در ارتقای سطح فرهنگ بیمه‌ای در جامعه از جمله آنهاست.

بی‌شک دستیابی به این اهداف، جز با همدلی و تلاش بی‌وقفه تمامی ارکان شرکت بیمه ملت، مقدور نخواهد بود. از این رو، از تمامی ذینفعان ارجمند تقاضا دارم که در سال جدید، با همدلی و تعهدی بیش از پیش، در مسیر تحقق این اهداف یاری‌گر ما باشند.

همچنین اینجانب فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ خورشیدی را به تمامی خانواده صنعت بیمه از جمله نخبگان و مدیران ارشد، کارکنان، شبکه فروش و فعالین رسانه‌ای تبریک گفته و از خداوند متعال خالصانه تندرستی، شادی، سربلندی، مهر و دوستی برای همگان، به ویژه همکاران شایسته خود خواستارم.

علی‌رضا یزدان‌دوست

مدیرعامل شرکت بیمه ملت

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lIgB6d