امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رکورد یک میلیاردی در صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی از مدیران و همکاران سراسر کشور به جهت انجام تعهدات بودجه ای و هم اصلاح فرآیند های مالیات ستانی تشکر کرد.

به گزارش فراسو به نقل از رسانه مالیاتی ایران، دکتر سید محمد هادی سبحانیان  روز شنبه نوزدهم اسفندماه در اجلاس سراسری مدیران امور مالیاتی که با حضور معاونین سازمان و مدیران امور مالیاتی سراسر کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیران و همکاران سراسر کشور به جهت انجام تعهدات بودجه ای و هم اصلاح فرآیند های مالیات ستانی گفت: امیدواریم بتوانیم با آسیب‌شناسی مسائل و رفع نقاط ضعف، تکالیف مالیاتی‌مان را سرعت ببخشیم.

وی در ادامه به تحقق ۱۰۲ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری حدود ۶۹۷ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که حاکی از تحقق ۱۰۲ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی دارد.

دکتر سبحانیان از استقرار باجه مالیاتی در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: در راستای تسهیل امور مالیاتی و راهنمایی صحیح مودیان، باجه مالیاتی در دفاتر پیشخوان دولت ایجاد خواهد شد.

وی از رکورد یک میلیاردی صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان خبر داد و گفت: تعداد صورتحساب الکترونیکی ثبت شده در سامانه مودیان یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون است. از این تعداد، ۶۷۹ میلیون صورتحساب توسط شرکت های معتمد و ۵۷۱ میلیون صورتحساب توسط مؤدیان مالیاتی ارسال شده است.

دکتر سبحانیان در ادامه خاطرنشان کرد: در ایام نوروز، همکاران سازمان امور مالیاتی با حضور در ادارات مالیاتی، پاسخگوی مودیان مالیاتی خواهند بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/vs2MSW