امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر کار: عدالت اجتماعی محور گفتمان انقلاب اسلامی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در آئین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در شهرکرد گفت: تحقق عدالت و رفاه اجتماعی محور گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در راهپیمایی مردم شهرکرد به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به همزمانی ایام دهه فجر و عید مبعث اظهار داشت: بعثت نبی مکرم اسلام (ص) هدیه خداوند به عالم بشریت است‌.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروزی آرمان امام خمینی (ره) را تداوم بعثت عنوان کرده، گفت: این انقلاب بستر نجات بشریت را در جهان سراسر ظلم فراهم کرده است.
مرتضوی افزود: ۲۲ بهمن روز پایان وابستگی به بیگانگان و رهاشدن از اسارت بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امام راحل در ابتدای زمامداری اش مردم را به دو رکن استقلال و آزادی وعده داد، و امروزه میبینم عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان طنین انداز است.
وی با تأکید بر اینکه ۲۲ بهمن نماد انسجام ملی و پیروزی خواست یک ملت بر اراده جهانیان است، گفت: جهان استکبار از شرق تا غرب پشتیبان رژیم پهلوی بود اما در برابر اتحاد ملت ایران شکست خورد.
مرتضوی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما نه در درون مرزها بلکه انقلابی اثرگذار در نظام سیاسی جهان بود و قطب های قدرت را جابجا بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امام خمینی ( ره) ذیل حکومت دینی اثرگذاری سیاسی را بازتعریف کرد، گفت: گسترش عدالت اجتماعی و حذف اختلاف طبقاتی محور گفتمان انقلاب اسلامی است.
وی با یادآوری بیعت تاریخی قوم بختیاری با امام خمینی (ره) افزود: بیعت نخبگان و عناصر بختیاری پیروزی انقلاب را سرعت بخشید.
مرتضوی بیان کرد: دستاوردهای نظام اسلامی را امروزه در حوزه مختلف علمی، دفاعی، سیاسی و درمانی شاهد هستیم.
وزیر کار تأکید کرد: دشمن گزینه‌ای جز مذاکره مبتنی بر عزت ایران اسلامی ندارد.
وی با تأکید بر اینکه انتخابات مظهر جمهوریت نظام اسلامی است، گفت: حضور و مشارکت در انتخابات حق مردم است و دولت سیزدهم با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت بستر مشارکت گسترده در انتخابات را فراهم کرده است
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NFR9NX