امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان رامشیر افتتاح شد

بهره‌برداری از درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان رامشیر در استان خوزستان در دهه مبارک فجر و در آستانه چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

به‌گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، آئین افتتاح درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان رامشیر، با حضور حجت‌اله دهدشتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، هدایت‌اله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی استان، احسانی‌کیا فرماندار و الماسی شهردار و جمعی از مدیران محلی، خانواده شهدا و مردم منطقه برگزار شد.
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تقدیر از سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان گفت: بیش از ۳۵ هزار نفر بیمه‌شده تامین‌اجتماعی  معادل ۵۵ درصد از جمعیت این شهرستان از خدمات این درمانگاه بهره‌مند خواهند شد.
هدایت‌اله عبدی‌زاده مدیر درمان تأمین‌اجتماعی خوزستان نیز در این مراسم با تبریک چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عید مبعث گفت: با عنایت به مصوبه هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی و موافقت مدیرعامل این سازمان، مجوز راه‌اندازی ۶ درمانگاه در شهرهای فاقد مراکز ملکی در استان خوزستان صادر شد.
وی افزود: با پیگیری‌های خوبی که برای شهرهای باغملک، رامشیر، گتوند، باوی، اروندکنار و هندیجان صورت گرفت در سال جاری توانستیم درمانگاه باغملک و رامشیر را راه‌اندازی کنیم و مراحل ساخت درمانگاه اروندکنار نیز رو به اتمام است.
عبدی‌زاده همچنین گفت: درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان رامشیر در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیر‌بنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال بازسازی و تجهیز شد و برای راه‌اندازی این درمانگاه، نماینده و فرماندار شهرستان همکاری و تلاش زیادی کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/pNfZoF