امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در میز خدمت وزارت کار در مصلی تهران

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در میز خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نماز جمعه امروز بیستم بهمن ماه، ضمن پاسخ به پرسش‌های نمازگزاران جمعه، آنان را برای دریافت خدمات بیمه‌ای و درمانی از سازمان تأمین‌اجتماعی راهنمایی کرد.

به‌گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ موسوی در حاشیه برپایی این میز خدمت در مصلی امام خمینی (ره) که با حضور جمعی از معاونان، مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین‌اجتماعی و سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های زیرمجوعه وزارت کار برگزار شد، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه آن، با عموم مردم سروکار دارند و تمامی خدمات آنان به‌طور مستقیم در ارتباط با شرایط زندگی مردم است.

وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی هم نهادی است که با تعداد زیادی از مردم سر و کار دارد و به خاطر همین در این سازمان، بسترها و زمینه‌های ارتباطی مختلفی فراهم شده است تا از دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم به لحظه مطلع شویم. این ارتباط می‌تواند در بستر الکترونیک یا از طریق سامانه‌های مختلف پاسخگویی و نظارتی سازمان تأمین‌اجتماعی باشد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: در کنار ایجاد راه‌ها و کانال‌های مختلف ارتباطی مانند مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ که شبانه‌روزی پاسخگوی مخاطبان است؛ ضرورت دارد تا ما صحبت‌ها و دغدغه‌های مردم را به شکل میدانی و از زبان خودشان هم بشنویم. یکی از اهداف ما در سفرهای استانی مختلف که تاکنون بالغ بر ۵۰ سفر استانی داشته‌ایم، ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن نیازها و دغدغه‌های آنان است. یکی دیگر از راه‌های ارتباطی که رسم بسیار خوبی است و جای شکرگذاری دارد، برپایی میز خدمت در مراکزی است که تجمع زیادی از مردم وجود دارد از جمله مراسم نماز جمعه.
وی افزود: امروز ما در مصلی امام خمینی (ره) به همراه رؤسا و مدیران سایر سازمان‌های زیرمجموعه وزارت کار، در خدمت مردم متدین و مؤمن تهران بودیم و دغدغه‌های آنان را درباره سازمان تأمین‌اجتماعی و سازمان‌ها و نهادهای زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به شکل مستقیم شنیدیم و ان‌شاءالله بتوانیم تکالیفمان را در قبال این عزیزان به خوبی انجام دهیم.
وی در خصوص عمده‌ترین مسائل مطرح شده در میز خدمت مصلی تهران از سوی نمازگزاران گفت: موضوعات مختلفی مطرح شد هم درباره مستمری‌بگیران و اقتضائات مرتبط با این حوزه و هم درباره خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی به‌ویژه خدمات درمانی مستقیم. با وجود توسعه خدمات درمانی در دولت سیزدهم، مردم همچنان خدمات بیشتری از ما خواهان هستند. ما هم سعی خواهیم کرد تا دغدغه‌های مردم را در حدی که در توانمان باشد با تجهیز منابع، برآورده کنیم.
وی افزود: در برنامه‌های گوناگون میزهای خدمت به انحای مختلف برگزار می‌شود. امروز هم به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد برپایی این میز خدمت بودیم و مردم مراجعات خوبی داشتند.
گفتنی است امروز، ۲۰ بهمن ماه،  میز خدمت سازمان تأمین‌اجتماعی در کنار میز خدمت سایر سازمان‌ها و نهادهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1VOmKQ