امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام نحوه تکمیل وجه متقاضیان دیگنیتی در سامانه یکپارچه، نوبت آذر (طرح عادی)

بهمن موتور جزئیات تکمیل ثبت نام متقاضیان خودروی دیگنیتی در سامانه یکپارچه (طرح عادی) ویژه آذرماه را اعلام کرد.

به گزارش فراسو، شرکت بهمن موتور طی بخشنامه‌ای از زمان ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﻃﺮح ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ ویژه طرح عادی خبر داد. بر این اساس، متقاضیان خودرو دیگنیتی بر مبنای اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با موعد آذر ماه می‌توانند نسبت به انجام فرآیندهای تکمیل خرید خودروی خود اقدام کنند.

در این مرحله از ثبت‌نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات مطابق جدول زیر و ظرفیت شرکت وجود دارد.

متقاضیان برای واریز وجه می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰صبح روز پنج شنبه نهم آذرماه لغایت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه چهاردهم آذرماه به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کنند که از طریق ارسال پیامک نیز به متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود.

محصول دیگنیتی پرایم دارای سه سال گارانتی یا یک‌صد هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و دارای سرویس ادواری رایگان به مدت یک‌سال یا ۲۰هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و مطابق با شرایط اعلام شده در دفترچه راهنما است.

محصول دیگنیتی پرستیژ دارای پنج سال گارانتی یا ۱۵۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرابرسد) و دارای سرویس ادواری رایگاه به مدت یکسال یا ۲۰هزار کیلومتر ( هرکدام زودتر فرابرسد) مطابق با شرایط درج شده در دفترچه راهنما است.

بهمن موتور در این نوبت به منظور ارتقا خدمات خود امکانی را می‌دهد تا در زمان ثبت‌نام و تکمیل وجه و درصورت تمایل، نسبت به خرید خدمات استمرار گارانتی سرویس دوره‌ای و بیمه بدنه مطابق جداول زیر اقدام کنند.

در این روش مشتریان می‌توانند سرویس‌های ادواری سال دوم و سوم را مطابق جدول خریداری کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/44GCjd