امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان فارس سفر می‌کنند

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه، با هدف نظارت بر عملکرد شعب و باجه‌های بانکی روستایی، شرکت در برنامه‌های به وقت شما و شورای اداری مدیریت شعب استان،در قالب سفری دو روزه – هشتم و نهم آذر ماه – عازم استان فارس شدند.

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر دو روزه، سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره به همراه فاطمه دهقان مدیر شعب استان صبح روز چهارشنبه هشتم آذرماه از شعب شهید باهنر شیراز، کوار، فیروز آباد و سه باجه بانکی روستایی منتخب بازدید و با کارکنان شعب و مسئولان باجه‌‌ها در مورد مسائل و مشکلات کاری گفت‌و‌گو می‌کنند.
در گروه دوم، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره به اتفاق خانم قنبریان معاون مالی و اعتباری استان از شعب سپیدان، مرودشت، گلستان شیراز و سه باجه بانکی روستایی بازدید و با همکاران و روسای این شعب و مسئولان این باجه‌ها گفت‌و‌گو خواهد کرد.
در گروه سوم، داود قزلباش مدیر امور استان‌ها و بازاریابی به همراه افتخاری معاون اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان از شعب نورآباد، کازرون و سه باجه بانکی روستایی منتخب در این شهرستان‌ها بازدید می‌کند.
در گروه چهارم محسن اخلاقی مدیر امور حراست به همراه حسین رزاق منش رییس بازرسی استان از شعب نی ریز، استهبان و سه باجه بانکی روستایی بازدید می‌کند. حسین ملک معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی با همراهی عباس نیا رئیس حوزه حراست استان در گروه پنجم از شعبه جهرم و یک باجه بانکی روستایی و محمد غلامی رئیس اداره کل حوزه مدیریت با همراهی نیکبخت رییس دایره باجه ها در گروه ششم از شعبه داراب و یک باجه منتخب، بازدید می‌کنند.
شیری و هیات همراه در روز دوم سفر، از شعبه مرکزی شیراز، دو باجه بانکی روستایی و ساختمان مدیریت شعب استان بازدید کرده و با کارکنان واحدهای ستادی دیدار و گفت وگو خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا‌ه‌ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی و شعب و حضور در سیزدهمین برنامه به وقت شما، از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مدیرعامل و هیات همراه، به استان فارس است.

بر پایه این گزارش، مهندس فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک  ایران در سفر به استان فارس با همراهی فاطمه قنبریان معاون مالی و اعتباری مدیریت شعب استان، صبح امروز ۸ آذرماه از شعبه سپیدان بازدید کرد.

در این بازدید بهمنی ضمن گفتگو با رئیس و کارکنان شعبه، به بررسی وضعیت عملکردی شعبه در شاخص‌های مختلف و ارائه توضیحات لازم پرداخت و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار گرفت.

همچنین در ادامه رئیس شعبه گزارشی از عملکرد شعبه و باجه‌های بانکی تابعه را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، داوود قزلباش مدیر امور شعب استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران صبح امروز هشتم آبان ماه در سفر به استان فارس به همراه علی افتخاری معاون مدیریت شعب استان از باجه بانکی روستایی مشتان تحت نظارت شعبه کازرون بازدیدکرد و به تبیین و بررسی وضعیت منابع، تعداد مشتریان، تسهیلات اعطایی و شاخص های بانکداری الکترونیک پرداخت.

وی همچنین درخصوص بهبود و ارتقاء عملکرد باجه‌های بانکی روستایی در راستای تحقق اهداف تعیین شده در بانک، توضیحات کاملی را ارائه کرد.

بنابر این گزارش، سیداصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره پست بانک ایران صبح امروز در سفر به استان فارس به همراه فاطمه دهقانی مدیر شعب استان از شعبه کوار فارس بازدید کرد.

در این بازدید که روز چهارشنبه ۸ آذرماه جاری انجام شده است، هیات بازدید کننده از نزدیک به گفتگوی صمیمی با کارکنان شعبه و بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات پرداختند و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار گرفتند.

همچنین جلیلی نیا در این سفر با هیات همراه از باجه بانکی روستای مظفری از توابع شهرستان کوار نیز بازدید کرد و ضمن ارزیابی عملکرد این باجه، توضیحات لازم را در خصوص ارتقاء شاخص های بانکی ارائه کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/AJlKu3