امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی مدیریت گرفت

شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ موفق به دریافت سری گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی IMS شامل سه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، سیستم مدیریت ایمنی و سلامت ISO 45001 و سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001  جهت استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در تمامی فرایندهای خود، از شرکت IMQ گردید.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی گروه انرژی پاسارگاد، استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و سلامت و سیستم مدیریت محیط زیست، راهنمایی بر مفاهیم و روش‌های سیستم مدیریت یکپارچه را فراهم نموده و بر خروجی مطلوب یک شرکت پروژه محور تأثیرگذار است.

بر پایه این گزارش، به‌کارگیری معیارهای این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت پروژه و نهایتاً رضایت ذینفعان می‌شود، اجرای الزامات نظام مدیریت یکپارچه در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که مطلوب ذینفعان و مشتریان باشد، ارتقاء می‌بخشد.

این گزارش حاکی است که هدف نهایی از استقرار این سیستم، رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و افزایش رضایت ذینفعان است و تنها زمانی در تمامی فرایندهای مستقیم و غیرمستقیم موثر می‌باشد که برای کنترل و بهبود مستمر آن تلاش شود.

گفتنی است که شرکت تجهیز و توسعه هنگام قشم، این موفقیت را مرهون همکاری، همراهی و همدلی مدیریت گروه گسترش انرژی پاسارگاد در راستای نیل به چشم‌انداز ترسیم شده این شرکت در مسیر بهبود ارائه خدمات می‌داند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/vYNGCB