امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر وزیر ارتباطات از شرکت دانش بنیان فعال حوزه پست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان تولید کننده سیستم های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات پستی تقدیر کرد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ عیسی زارع پور با اعطای لوح سپاس از حمیدرضا کاوندی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید کننده سیستم های هوشمند تجزیه مرسولات پستی قدردانی کرد.

در متن لوح آمده:
رشد پرشتاب و پایدار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی و با وجود چالش‌ها و مشکلات موجود، مسیرتوسعه و سربلندی ایران عزیز را هموار نموده اند.
بدینوسیله از کوشش مجدانه و مساعی شما و سایر همکاران در طراحی و راه اندازی سیستم های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات پستی تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق روز افزونتان را در مسیر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم.
لوح وزیر ارتباطات توسط محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست به مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اعطا شد.
این شرکت دانش بنیان که در زمینه سورترهای هوشمند فعال است، در حوزه خدمات پستی نخستین تجزیه گر هوشمند پاکت پستی را تولید کرد و اسفند ماه سال گذشته در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست رونمایی شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WauDAX