امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر کار: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی و ظلم است

وزیر تعاون‌،کار و رفاه اجتماعی گفت: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی، انسان کشی و ظلم است،اکنون حکام رژیم صهیونیستی به مثابه گرگ درنده ای هستند و هر روز جمعی از مردم مظلوم غزه را به شهادت می رسانند.

به‌گزارش‌ فراسو به نقل از مرکز‌ روابط‌عمومی‌ و اموربین‌الملل‌ وزارت تعاون،کار‌ و رفاه‌ اجتماعی،” سید صولت مرتضوی” صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس  درباره اهمیت روز قدس گفت: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی، انسان کشی و ظلم است.اکنون حکام رژیم صهیونیستی به مثابه گرگ درنده ای هستند و هر روز جمعی از مردم مظلوم غزه را به شهادت می رسانند.
وی در ادامه با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در طوفان الاقصی بیان کرد: این شکست بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ترمیم پذیر نیست ولی این رژیم برای ترمیم این شکست دست به شیوه‌های غیر انسانی می‌زند.
وزیر کار تصریح کرد: برای فرافکنی مرز های مصوب حاکم بر قواعد بین المللی را می شکنند و به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران که براساس تمام معاهدات و مقررات بین المللی از مصونیت برخودار است حمله می‌کنند.امیدوارم خون شهدای ما و شهدای مظلوم غزه سبب شود که این غده چرکین از پیکر جهان بشریت محو شود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5sSIEd