امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل هلدینگ تدبیرگران اطلس معرفی شد

با تصمیم هیات مدیره هلدینگ تدبیرگران اطلس و طی حکمی از سوی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، «دکتر محمد صادق واعظی» به عنوان مدیرعامل این هلدینگ معرفی شد.

به گزارش  فراسو به نقل از روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان، هیات مدیره هلدینگ تدبیرگران اطلس در اولین جلسه سال ۱۴۰۳ دکتر محمد صادق واعظی از مدیران فعال، خوشنام و باسابقه اقتصادی را به عنوان مدیرعامل این هلدینگ معرفی کردند و دکتر محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان طی حکمی ایشان را به این سمت منصوب کرد.
مدیرعامل جدید هلدینگ تدبیرگران اطلس دارای مدرک دکتری علوم اقتصادی گرایش اقتصاد مالی بوده و همچنین سوابق و پست‌های مدیریتی در حوزه‌های گوناگون اقتصادی و صنعتی کشور را در کارنامه کاری خود دارد.
دکتر واعظی پیش از این معاون سازمان خصوصی‌سازی، معاون برنامه‌ریزی اقتصادی شرکت خدمات گمرکی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، معاون مالی شرکت سپهر صادرات، مدیرکل بررسی و تحلیل بنیاد مستضعفان و رییس هیات بازرسی و سربازرس در سازمان بورس اوراق بهادار، سازمان خصوصی‌سازی و گمرک بوده است.
وی همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت‌های متعدد از جمله هلدینگ انرژی سپهر، شرکت خدمات بازار سرمایه الگوریتم، شرکت سرمایه‌گذاری پیشگامان سریر رضوی، هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا و … را در کارنامه خود دارد.
دکتر واعظی علاوه بر عضویت در کمیته‌های تخصصی چندین شرکت، سوابق تحقیقاتی و آموزشی متعدی در حوزه‌های اقتصاد کلان و خرد داشته و چندین مقاله علمی در نشریات داخلی منتشر کرده است.
همچنین در جلسه شورای معاونان صندوق و مدیران عامل هلدینگ ها، دکتر احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند دکتر داریوش خدادای مدیرعامل سابق این هلدینگ تجلیل و قدردانی کرد و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ynAC0O