امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه سلامت: فطر بازگشت به ذات پاک انسانی و وحدت امت اسلامی است

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی به مناسبت حلول ماه شوال و  فرارسیدن عید سعید فطر گفت: فطر بازگشت به ذات پاک انسانی و وحدت امت اسلامی است.

به گزارش فراسو به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی همچنین گفت: پروردگار سبحان را شکرگزاریم که در پرتو بهار رمضان و به لطف این ایام رحمت و فضیلت، فرصتی سرشار از موهبت و سرمایه معنوی یافتیم تا بتوانیم اهمیت این ماه پراز خیر و برکت را برای رسیدن به ذات پاک انسانی درک کنیم .

بر پایه این گزارش، متن پیام مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روزهای منور رمضانی با لحظه های شکوهمند عرفانی اش سپری گردید و به برکت نتایج معنوی و قرآنی در منظر حضرت دوست، درس هایی دیگر از معارف اخلاقی و حکمت دینی در کارنامه بندگی و عبادات ما ثبت شد. بدون تردید معنویات و عبادت در پرورش روح انسان و روحیه انسانی نقش محوری و اساسی دارد چنان که در دین ما و سایر ادیان بر توجه به ابعاد انسانی، اخلاقی و معنوی بسیار تأکید شده است.
عید فطر پاداش به بندگان و سرسپردگان درگاه الهی است و تهنیتی است به تمام کسانی که عبد و بندگی خالصانه را در کارنامه اعمالشان ثبت و ضبط کردند و خود را به تمامی به دریای بی‌کران فیض‌الهی متصل نمودند.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، مجدد فرا رسیدن عید سعید فطر، عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به عموم ملت ایران و تمامی همکاران خود در سازمان بیمه سلامت ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت هموطنانم را خواستارم.
دکتر محمد مهدی ناصحی
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/q6YwwC