امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برون سپاری فعالیت های غیر حاکمیتی درحوزه اموراراضی در دستور کار است

رییس سازمان اموراراضی کشور:برون سپاری وظایف وماموریت های غیر حاکمیتی در حوزه اموراراضی و مدیریت زمین در دستور کار سازمان قرار دارد.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت : با توجه به رویکرد برون سپاری و محدودیت های نیرو و امکانات در حوزه حفظ ویکپارچگی اراضی کشاورزی استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در پیشبرد اهداف غیرحاکمیتی این سازمان ضروری است.
وی افزود: در این رابطه موضوع آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این ظرفیت در سازمان امور اراضی کشور وجود دارد تا از کارشناسان امور اراضی در آموزش همکاران سازمان نظام مهندسی وکشاورزی استفاده شود.
رئیس سازمان امور اراضی کشور اضافه کرد: این آمادگی در سازمان وجود دارد تا تمامی فعالیت‌های سازمان که جنبه تصدی‌گری دارد به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز در این نشست گفت: نیروی انسانی متخصص در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی وجود دارد و این سازمان از تمام توان خود برای همکاری با سازمان امور اراضی کشور استفاده خواهد کرد.
حجت‌الله علی محمدی، افزود: ارتباط، تعامل و همکاری بین دو سازمان و برون‌سپاری وظایف به سازمان نظام مهندسی موجب تسریع در کارها خواهد شد.
وی افزود: لازم است از همه ظرفیت‌های موجود برای آموزش کارکنان سازمان نظام مهندسی وکشاورزی استفاده شود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/70do6h