امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر اقتصاد اعلام کرد: اختصاص ۱.۵ میلیون تومان سهام به نوزادان سال ۱۴۰۱

وزیر اقتصاد اظهار کرد: با توجه به آمادگی سازمان‌های بورس و برنامه و بودجه، تمام والدین نوزادان سال ۱۴۰۱ برای اختصاص ۱.۵ میلیون تومان سهام حداکثر تا پایان اسفندماه امسال فرصت ثبت‌نام در پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک را دارند.

به گزارش فراسو، سید احسان خاندوزی، امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد ۱۴۰۱ از سمت سازمان برنامه بودجه و آمادگی سازمان بورس و اوراق بهادار ، از تمام والدین نوزادان سال ۱۴۰۱ درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال برای ثبت نام به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه کنند.

بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳

وزیر اقتصاد افزود: مهلت ثبت‌نام فقط تا پایان سال ۱۴۰۱ است زیرا از سال ۱۴۰۳ متولدین ۱۴۰۲ ثبت‌نام خواهند شد. به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملا خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت ۱.۵ میلیون تومان سهام برای نوزادان سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

خاندوزی بیان کرد: در نظام تامین مالی کشورهای اسلامی، کشور ایران در برخی از موارد رتبه سوم و در برخی رتبه چهارم را دارد و امیدوارم طبق تاکید رئیس جمهور این رتبه در سال ۱۴۰۳ بهبود یابد.

وی درباره بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نیز افزود: بخش اول این لایحه در مجلس به تصویب رسید و بخش دوم که حاوی ارقام اصلی و جداول است، هر زمان از مجلس به دولت برسد، دولت با فوریت بخش دوم را تصویب خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/cooq0H