امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرتضوی: چشم‌انداز نظام اسلامی تحقق عدالت اجتماعی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بستر مشارکت پرشور همه اقشار جامعه در انتخابات فراهم است و این ظرفیتی برای تسریع توسعه نظام اسلامی خواهد بود.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در همایش اتحاد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای حضور حداکثری در انتخابات با محوریت مهدویت و انتخابات پیش رو اظهار داشت: مسئله ظهور و اعتقاد به ظهور وجه مشترک همه ادیان الهی است.

مرتضوی افزود: در مکتب انسان‌ساز اسلام با ادله راستین قائل به آن هستیم که امام زمان(عج) جایگزین ظلم می‌شود و تعالی نظام اسلامی به‌واسطه ایشان رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در حوزه افزایش یارانه‌ها نیز اقدام خوبی انجام شد، اظهار داشت: اجرایی‌شدن کالابرگ الکترونیکی نیز از راهبردهای دولت مردمی برای عدالت اجتماعی است.

وزیر رفاه اجتماعی، حمایت از مادران شیرده و کودکان در معرض آسیب را نیز از دیگر اقدامات مهم دولت برای تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: سیاست‌های دولت و راهبری آیت‌الله رئیسی نویدبخش آینده روشن برای نظام اسلامی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال‌جاری همواره جامعه ایران به‌خصوص نخبگان را به امر انتخابات دعوت و چهار راهبرد از جمله مشارکت را تأکید کردند که مشارکت در انتخابات به مؤلفه‌های اقتدار ملی کمک می‌کند.

مرتضوی، مشارکت در انتخابات را نقطه قوت ایران دانست و افزود: بنده معتقدم که انتخابات اقتدارآفرین و امنیت‌آفرین است و ملتی که در صحنه باشد از چشم طمع جهان‌خواران محفوظ می‌ماند و امنیت راهبرد دیگر انتخابات است.

به گفته وی، مقام معظم رهبری راهبرد دیگر انتخابات را امنیت عنوان کردند و امنیت داخلی ایران همواره مردم‌پایه است و البته مردم باید مراقبت کنند که واسوس خناس بستر ناامنی را فراهم نکند.

وزیر تعاون اظهار داشت: براساس اعلام دبیر محترم شورای نگهبان افزون‌ بر ۱۵ هزار نفر برای ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی واجد شرایط صلاحیت تشخیص داده شده‌اند و با همدیگر رقابت می‌کنند که به‌‌طور میانگین برای تصدی هر کرسی مجلس ۵۰ نفر در میدان رقابت حضور دارند و بستر رقابت فراهم است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/97vxTB