امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
عبور از چالشهای مدیریتی با پژوهش های مساله محور _ دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

مرتضوی: جهاد تبیین راه غلبه بر دشمن است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما در جنگ نرم قرار داریم، جهاد تبیین را، راه غلبه بر دشمن در این کارزار دانست.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «نشست هم‌اندیشی با محوریت جهاد تبیین پیرامون اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات» با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر، «محمد وحدتی» مشاور فرهنگی وزیر، مدیران وزارت کار و سازمان‌های تابعه و با مشارکت ویدئو کنفرانسی اعضای شورای هماهنگی این وزارتخانه در استان‌ها، برگزار شد.
در این نشست، مرتضوی با اشاره بر اینکه جهاد دیروز در میدان جنگ سخت بود و امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما در جنگ نرم قرار داریم و جهاد تبیین راه غلبه بر دشمن در این کارزار است، گفت: قطعاً جهاد امروز ظرافت‌های خاصی دارد که از جهاد دیروز مهم‌تر است.
وی با اشاره به انتخابات پیش‌‌ رو افزود: انتخابات یازدهم اسفندماه اگر چه در جغرافیای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود اما برای تمامی تشنگان عدالت در سراسر گیتی موضوعیت دارد و چشم امید آن‌ها به حضور پرشور ملت ایران در این انتخابات است.
وزیر کار با اشاره به اینکه علاوه بر دوستان انقلاب در سراسر عالم، چشم مستکبران دنیا نیز به این انتخابات است، گفت: درصد مشارکت مردم برای دشمنان قسم‌خورده ملت ایران نیز موضوعیت دارد.
وی تصریح کرد: گواه این موضوع حملات بی‌رحمانه شبکه‌های دشمن به حضور و مشارکت ملت ایران در انتخابات است.
مرتضوی با اشاره به راهبردهایی که رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات فرمودند، افزود: مهم‌ترین راهبرد در بیانات ایشان مشارکت حداکثری در وهله اول است.
وی تأکید کرد: حضور در انتخابات و هر برگه رأی، شلیک مستقیمی بر تفکرات پلید استکبار جهانی و حامیان رژیم کودک‌کش اسرائیل است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تأیید صلاحیت بیش از ۱۵ هزار نامزد انتخابات از طیف‌های مختلف سیاسی افزود: اکنون برای هر کرسی مجلس بیش از ۵۰ نامزد وجود دارد.
وی خاطرنشان ساخت: حتی در کشورهای مدعی دموکراسی نیز فضای انتخابات به این اندازه رقابتی نیست و نهایت رقابت بین دو حزب سیاسی است.
ایجاد یأس و تحریف دو حربه اصلی دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات
«محمد چکشیان» معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه، افزود: ایجاد یأس و تحریف دو حربه اصلی دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که فرمودند پیش از همه چیز، نخستین توصیه من امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده است، گفت: امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین اقدام در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات است که باید به آن توجه شود.
«محمد وحدتی» مشاور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه مدیریت باورها و افکار مردم، مهم‌ترین برنامه‌ دشمن برای صدمه‌زدن به نظام اسلامی است، گفت: در جنگ شناختی امروز، دشمن به فکر این است که برای نسل جوان و آینده کشور جای زشت و زیبا را در باورها تغییر دهد.
وی با تصریح بر اینکه وظیفه جهاد تبیین، فوری و عینی است، افزود: مفهوم جهاد با تلاش متفاوت است و وقتی تلاش به بالاترین درجه خود می‌رسد کار جهادی محقق می‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/f8YKNs