امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت بیمه دانا از داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره

بیمه دانا داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره این شرکت را به همکاری دعوت کرد.

به گزارش فراسو، متن آگهی منتشرشده به شرح زیر است:

آگهى دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره شرکت بیمه دانا (سهامى عام)
شماره ثبت ١٩٠٠٣ و شناسه ملى ۱۰۱۰۰۶۴۱۹۶۶

به آگاهى کلیه سهام‌داران محترم شرکت بیمه دانا (سهامى عام) مى‌رساند، از آنجایی‌که انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این شرکت وفق مواعد مقرر در اساسنامه در دستور جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده قرار دارد، طبق ماده ٢٩ اساسنامه اعضای هیئت‌مدیره باید از میان اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط سهام‌دار شرکت انتخاب شوند، اسامی داوطلبان عضویت در هیئت مدیره می‌بایست برای اخذ تائید صلاحیت حرفه‌ای به بیمه مرکزی ج.ا.ایران اعلام و پس از تائید صلاحیت، اسامی آن‌ها برای رای‌گیری به مجمع یادشده ارائه گردد. لذا از کلیه سهام‌داران داوطلب عضویت در هیئت مدیره که مطابق اساسنامه شرکت‌، آیین‌نامه‌های مصوب شورای عالی بیمه و تغییرات بعدی آن دارای شرایط عضویت می‌باشند، دعوت به عمل مى‌آورد که حداکثر ظرف مواعد مقرر در بندهای ۷ و ۸ ذیل ماده ۲۹ اساسنامه مدارک زیر را به دبیرخانه شرکت بیمه دانا واقع در تهران‌، خیابان گاندی، خیابان پانزدهم، پلاک ٢ تحویل و رسید دریافت نمایند.

مدارک الزامى جهت ثبت نام اشخاص حقیقی داوطلب عضویت در هیئت‌مدیره‌:
۱- ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل آن‌ها.
۲- تحویل تائیدیه کتبى و معتبر دارندگان حداقل ۵٪ سهام شرکت بیمه دانا (سهامى عام).
۳- ارائه تصویر برگ سهم‌دارندگان ۵٪ سهام شرکت بیمه دانا (سهامى عام).
۴- تکمیل و امضاء فرم ثبت نام اعلام داوطلبى و تحویل آن همراه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور.
۵- سپردن تعهد به ارائه سهام وثیقه به میزان مقرر در اساسنامه (یکصد هزار سهم) شرکت بیمه دانا (سهامى عام) خرید و ارائه سهام مذکور در صورت انتخاب.

مدارک الزامى جهت ثبت‌نام اشخاص حقوقی داوطلب عضویت در هیئت‌مدیره:
تکمیل و امضاء فرم ثبت نام اعلام داوطلبى و تحویل آن همراه اطلاعات و مدارک مورد نیاز مندرج در پاراگراف ذیل بند ۸ ماده ۲۹ اساسنامه.
داوطلبان جهت اخذ فرم‌هاى مربوطه و آگاهى بیشتر از شرایط عضویت و احراز صلاحیت تصدى عضویت در هیئت‌مدیره شرکت بیمه دانا (سهامى عام)، مفاد اساسنامه، آیین‌نامه‌های مصوب شورای عالی بیمه و تغییرات بعدی آن مى‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت به نشانى www.dana-insurance.com مراجعه نمایند.

هیئت‌مدیره شرکت بیمه دانا (سهامی عام)

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/z2Ay92