امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

عیدی بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری امروز پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی سال‌جاری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری و همچنین خویش‌فرمایان تحت پوشش این صندوق امروز (دوشنبه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «جعفر امیرآبادی‌زاده» افزود: عیدی سال ۱۴۰۲ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری براساس تصویب‌نامه هیئت وزیران تا ساعتی دیگر به حساب این عزیزان واریز می‌شود.

وی تأکید کرد: برای نخستین بار و خلاف سنوات گذشته، عیدی امسال بازنشستگان خویش‌فرما در سال‌جاری(مبلغ ثابت حق عیدی+حق عائله) پرداخت خواهد شد.

به گفته امیرآبادی‌زاده، براساس مصوبه هیئت محترم وزیران، عیدی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که به آنان عائله‌مندی تعلق می‌گیرد مبلغ ۷۰۰ هزار تومان و همچنین بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که براساس تعاریف مندرج در سیستم احکام صندوق به آنان حق اولاد پرداخت می‌شود به ازای هر فرزند مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای آن‌ها محاسبه و پرداخت می‌گردد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/t3hYWG