امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

درآمد ۸۶۷ میلیارد تومانی بانک سینا در بهمن‌ماه از محل پرداخت تسهیلات

بانک سینا در یازدهمین‌ماه از سال ۱۴۰۲ از محل تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۸۶۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، انتشار گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان بهمن‌ماه سال جاری در سامانه کدال نشان می‌دهد این بانک در یازدهمین ماه امسال از محل اعطای تسهیلات، حدود هشت هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که نسبت به ماه قبل از آن ۱۷ درصد رشد داشته و جمع درآمد محقق شده ۱۱ ماهه این بانک در این بخش به حدود ۷۸ هزار و ۶۲۹ میلیارد ریال رسید.

این در حالی است که کل درآمدهای بانک از مجموع تسهیلات اعطا‌شده، سپرده‌گذاری، اوراق، سرمایه‌گذاری و کارمزدهای دریافتی در بهمن‌ماه امسال به حدود ۱۱ هزار و ۹۲۹ میلیارد ریال رسید تا مجموع درآمدهای بانک سینا طی ۱۱ ماه به ۱۱۴ هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال برسد.
عمده‌ترین درآمد تسهیلاتی بانک سینا در بهمن‌ماه امسال متعلق به تسهیلات عقد «مرابحه» و مبلغ به‌ثبت‌رسیده در این بخش برابر با هفت هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال بود. درآمدی که بانک سینا از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۵ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در بهمن‌ماه را به خود اختصاص داد.

هزینه سود سپرده‌های بانک سینا نیز در مقابل در بهمن‌ماه سال جاری هفت هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال بود که بر این اساس تراز این بانک در بهمن ماه حدود یک‌هزار و ۹۸ میلیارد ریال و در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۵ هزار و ۹۰۷ میلیارد ریال مثبت بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/if13kw