امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

از مشتریان ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اردبیل تجلیل شد

با حضور «امیر فرجی‌آذر» مدیر شعب بانک در استان اردبیل و جمعی از مدیران، مراسم تجلیل از مشتریان ارزنده بانک در استان برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در این مراسم «امیر فرجی‌آذر» مدیر شعب بانک در استان اردبیل، اظهار داشت: سنت قرض‌الحسنه در مکتب اسلام بسیار مورد تأکید قرار گرفته و جایگاهی خاص در بین مردم پیدا کرده است.

وی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بزرگ‌ترین و اولین بانک تخصصی قرض‌الحسنه است که با توجه به تنوع طرح‌ها و خدمات، توانسته بین بانک‌های کشور جایگاه مطلوبی را کسب کند.

در ادامه این مراسم، «مسعود ایرانی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، گفت: پرداخت وام با سود بالا به نفع تولید، حمایت از اشتغال و سرمایه‌گذاری نیست.

 وی با اشاره به آیات قرآن، بیان کرد: در نقطه مقابل ربا، قرض‌الحسنه قرار دارد و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه پرداخت وام قرض‌الحسنه فعال است و صنعت‌گران و تولیدکنندگان را در این مسیر یاری می‌کند.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام «مهدی ستوده» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: در مکتب اسلام بر اصل قرض‌الحسنه و پاداش و ثواب بی‌پایان آن تأکید شده تا مردم مال و دارایی‌های خود را در مسیر قرض‌الحسنه و دستگیری از نیازمندان و انفاق هزینه کنند.

وی تصریح کرد: کمک به نیازمندان و رفع مشکلات دیگران سبب آرامش و سعادت‌مندی بشر می‌شود و مغفرت الهی را به همراه دارد.

در پایان این مراسم از مشتریان ارزنده بانک با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/zimWJO