امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری اخذ مجوز جذب نامه‌رسان در راستای ارتقای سرعت و کیفیت خدمات پستی

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست از پیگیری برای جذب نیروی انسانی برای افزایش کیفیت؛ سرعت و راندمان کاری خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، نشست شورای اداری اداره‌کل پست استان‌ گلستان با حضور محمود لیائی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست برگزار شد.
معاون وزیر ارتباطات در نشست شورای اداری پست استان گلستان از پیگیری برای جذب نیروی انسانی برای افزایش کیفیت؛ سرعت و راندمان کاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت‌ملی‌پست با اشاره به درصد بالای مهاجرت کارکنان ادارات شهر تهران به سایر استان‌ها، بر بهره‌گیری از تجارب  نیروهای متخصص در استان‌ها خصوصا در حوزه های اجرایی تاکید کرد.
لیائی راه اندازی باجه های سیار برای قبول و توزیع  مرسولات را اقدامی مهم درکاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت سیر مرسولات دانست.
وی از هماهنگی، جانمایی و نصب صندوق های هوشمند توزیع مرسولات پستی در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل فرایند توزیع خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات در پایان با بیان اینکه مولدسازی املاک بلااستفاده پستی در استان‌ها اهرمی موثر در رشد و توسعه شبکه پستی است، خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.
بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی پست استان گلستان و دیدار و گفتگو با کارکنان و مشتریان از دیگر برنامه های لیائی در بازدید سرزده از پست گلستان بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/VIELlm