امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

روایت پیشرفت حوزه ارتباطات کشور برای کودکان در موزه ملی ارتباطات

اهمیت بررسی موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت بیان پیشرفت‌ها در تمامی حوزه‌ها بیشتر می‌شود. پیشرفت های صورت گرفته در عرصه‌های مختلف و نیز قله‌هایی که فتح شده است بیش از همه بیانگر تفکری انقلابی است لذا پیشرفت‌های کشور در حوزه های مختلف باید در قالب روایت پیشرفت به نسل نو معرفی شوند.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ در نخستین اردوی روایت پیشرفت موزه ملی ارتباطات که صبح امروز باحضور محمود لیائی مدیرعامل و علیرضا بای مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل برگزار شد، جمعی از دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی دبستان میزان منطقه طرشت، با روند سیر تاریخ ارتباطات کشور آشنا شدند.

محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در جمع دانش آموزان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: «همکاران پستچی ما که جزو مردمان انقلابی این سرزمین بودند در به ثمر رساندن این انقلاب در کنار مردم زحمت زیادی کشیدند و با تشریح خدمات پست در ایام دفاع مقدس تا بحران کرونا یاد و خاطره شهدای شرکت ملی پست را گرامی داشت. »

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه شاید برای شما کودکان بحث پست خیلی ملموس نباشد افزود: «امروز اینترنت و فضای مجازی تا حدودی خاصیت پیام رسانی و نامه نگاری توسط پست را کمرنگ کرده است و شما در این مکان با روند تاریخ ارتباطات کشورمان آشنا می شوید.»

وی در ادامه در خصوص موضوعات نوستالژی پست و تمبر و اهمیت نامه و نامه نگاری و همچنین پیشرفت های شرکت ملی پست به واسطه ورود فناوری های نوین در سال های اخیر صحبت کرد و با کودکان در بازدید از موزه همراه شد

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/QAS0kf