امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمت مستقیم و پاسخگویی سریع به مردم، رسالت اصلی دولت سیزدهم

رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خدمت مستقیم و پاسخگویی سریع به مردم را رسالت اصلی دولت مردمی سیزدهم دانست و گفت: طرح میز خدمت تحت عنوان «دولت مردمی؛ وزارت پاسخگو» به‌مناسبت ۴۵اُمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به‌طور همزمان در سراسر کشور در دهه فجر امسال به محوریت ادارات‌کل استانی برگزار می‌شود.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «امیرعلی‌ اوسط» گفت: به‌مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، میز خدمت ارتباطات مردمی تحت عنوان ویژه برنامه «دولت مردمی؛ وزارت پاسخگو» در محل میز ستاد، مستقر و علاوه بر پاسخگویی به موضوعات مطروحه مردم در ایام مذکور، مراسم افتتاحیه میز خدمت با ساختار جدید و رونمایی از سامانه ارتباط با وزارت مردم با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و مسئولین ارشد دستگاهی(ستادی و سازمان‌های تابعه) عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای این طرح ملّی و تأکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر تکریم مردم و تسریع در فرآیند پاسخگویی، میز خدمت وزارت کار، امروز در نماز‌جمعه تهران در محل مصلای امام خمینی(ره) نیز به‌منظور استماع موضوعات مطروحه مردم و پاسخگویی به مشکلات و مسائل آنان مستقر شد.
اوسط تأکید کرد: تمام تلاش ما این است که مردم عزیز، شیرینی دریافت خدمت و گره‌گشایی از کار را به‌صورت آنی و لحظه‌ای در میز خدمت دریافت کنند.
رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، مهم‌ترین هدف اجرای طرح ملّی «دولت مردمی؛ وزارت پاسخگو» را خدمت‌رسانی به مخاطبین دستگاهی(ستادی و سازمان‌های تابعه)، استماع مسائل و مشکلات مردمی و پاسخگویی دقیق و مناسب به درخواست و شکایات آنان، افزایش رضایت‌مندی مردم، کاهش آمار مکاتبات مردمی و ساماندهی و راهبری و نظارت بر فرآیند رسیدگی به آن مکاتبات عنوان کرد.
وی خاطرنشان ساخت: برگزاری این رویدادهای میدانی موجبات جهاد تبیین اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مردم عزیز را فراهم می‌کند.
اوسط افزود: میز خدمت وزارت تعاون جهت پاسخگویی به سؤالات مردم و مشاوره‌های کاربردی و حل مشکلات نیز در روز ۲۲ بهمن‌ماه در مقابل درب ورودی وزارتخانه واقع در خیابان آزادی برپا می‌شود.
براساس این گزارش، در حاشیه نمازجمعه امروز تهران، مدیران و رؤسای سازمان‌ها و مدیران‌عامل بانک‌ها و صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میز خدمت در دیدار چهره به چهره با مردم تحت‌ عنوان برنامه «دولت مردمی؛ وزارت پاسخگو» با اقشار مختلف دیدار و گفت‌وگو کردند و پاسخگوی مسائل و مشکلات آن‌ها بودند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/2IggGQ