امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره‌برداری از ۳ پروژه توسعه‌ای در بیمارستان تأمین‌اجتماعی بهبهان

با هزینه‌ای حدود ۱۸۰ میلیارد ریال و به مناسبت چهل‌و‌پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از سه پروژه توسعه‌ای در بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهید مصطفی خمینی بهبهان، امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها شامل بخش خدمات ویژه  ICU، دیزل ژنراتور ۷۰۰ کاوا و واحد لندری بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهید مصطفی خمینی بهبهان با حضور نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه بهبهان، رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان استان، مدیر درمان و مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه بهبهان یک قطب درمانی در منطقه است، گفت: بیمارستان تأمین‌اجتماعی بهبهان با تلاش مدیران و کارکنان متخصص این بیمارستان؛ هم در کسب نمره یک اعتبارسنجی و هم در ارائه خدمات کیفی موفق بوده و این امر باعث شده از استان‌های همجوار هم مراجعه‌کننده داشته باشد که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: توفیق این بیمارستان در جلب رضایت مراجعان و ارائه خدمات مطلوب، نتیجه یک کار دسته‌جمعی و گروهی و پشتیبانی ارزشمند مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان و مدیریت خوب سرپرست جوان این بیمارستان بوده است.
سید ولی‌اله موسوی فرماندار بهبهان نیز در این مراسم با تقدیر از سازمان تأمین‌اجتماعی، کیفیت و کمیت ارائه خدمات درمانی به مردم این شهرستان از سوی تأمین‌اجتماعی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی و به‌ویژه در دولت فعلی به ارائه خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های درمان  اهمیت زیادی داده شد تا طبق فرموده مقام معظم رهبری بیماران غیر از رنج بیماری، هیچ دغدغه‌ای برای درمان نداشته باشند .
حجت‌الاسلام ناصری امام جمعه بهبهان نیز ارائه خدمات و مراقبت از بیماران را یک عبادت عنوان کرد و گفت: از همه کسانی که در توسعه بیمارستان و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه این بیمارستان تلاش کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت‌: پیشرفت‌های علمی در تمام زمینه‌ها بخصوص پزشکی، نتیجه اعتماد و ایمان به ظرفیت‌های داخلی است که از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.
امام جمعه بهبهان در پایان از همه آحاد مردم جهت شرکت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد و گفت‌: همان‌طور که خودتان پای صندوق خواهید رفت، مردم را با جهاد تبیین خود تشویق کنید تا پای صندوق‌های رأی بیایند و مثل همیشه دشمنان را ناامید کنند.
عبدالحمید عبایی حسنی رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان تأمین‌اجتماعی استان نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های مدیر درمان و رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی بهبهان گفت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در این شهرستان حداقل‌بگیر هستند تکمیل تجهیزات این بیمارستان از مراجعه بیماران به شهرهای مجاور جلوگیری خواهد کرد.
براساس این گزارش، دکتر هدایت‌اله عبدی‌زاده مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان خوزستان نیز در این مراسم، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه گفت: برای تجهیز بخش ICU این بیمارستان در قالب مجموعه ساختمان استاندارد شامل تأمین تجهیزات پزشکی و اداری و هوا‌رسان، اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور  ۷۰۰ کاوا و ساخت اتاقک دیزل با تخصیص اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی نیز استمرار ارائه خدمات بیمارستان را در موقعیت‌های مختلف تضمین خواهد کرد و موجب تکمیل زنجیره تأمین درمان بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی این شهر و استان‌های همجوار بوده است. اجرای  پروژه لاندری (رختشویخانه صنعتی‌) و تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات نیز ۳ میلیارد و ٢٢٠ تومان هزینه داشته است.
دکتر مصطفی ولی پور سرپرست بیمارستان نیز گفت: افزایش ۲۳ پزشک به کادر درمان، ارتقای شاخص‌های درمان، ارتقای ضریب اشغال تخت بیمارستان، افزایش ۲۹ درصدی خدمات جراحی با ۴ اتاق عمل فعال، راه‌اندازی کلینیک قلب و عروق و بهره‌برداری از ظرفیت اکو و تست ورزش، بخشی از خدمات ارائه شده در این بیمارستان است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ozTlb3