امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آئین پایانی نخستین دوره جشنواره ملی امتداد برگزار می‌شود

با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، آئین پایانی نخستین دوره جشنواره ملی امتداد برگزار و از مدیران برتر روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل می‌شود.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی رضوی کیا» رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: این مراسم، صبح روز ۲۸ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود.
رضوی کیا با اشاره به روند برگزاری داوری آثار دریافتی جشنواره اظهار داشت: آثار دریافتی در ۱۲ بخش، در سه سطح استانی، ستادی و شرکت‌های تابعه توسط اساتید برجسته و متخصص حوزه ارتباطات داوری شد که ۷۱ اثر برگزیده در آئین پایانی معرفی می‌شوند.
وی، برگزاری نخستین جشنواره ملی امتداد را سرآغاز ارزیابی مستمر عملکرد روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میدان جهاد تبیین عنوان کرد.
رئیس جشنواره ملی امتداد با تأکید بر لزوم تدوین نقشه‌راه روابط‌عمومی‌های استانی و سازمان‌های تابعه و بهره‌مندی از نکات هیئت داوران برای ارتقای سطح تولیدات رسانه‌ای، بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های ملی و استانی با هدف توانمندسازی نیروهای روابط‌عمومی، فراهم کردن زمینه های رشد و بالندگی و ایجاد انگیزه در این نیروهای پرتلاش و توانمند، در دستورکار است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/gtFsCh