امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست قرارگاه زن و خانواده با محوریت هیئت اندیشه‌ورز برگزار شد

نشست قرارگاه زن و خانواده با محوریت «هیئت اندیشه‌ورز» در آستانه سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، به همت معاونت خواهران مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حسین نصیرزاده» رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران‌ بزرگ در این نشست اظهار کرد: شهدای هسته‌ای اندیشه‌ورز بودند که مورد بغض و کینه استکبار جهانی قرار گرفته و به مقام شهادت نائل آمدند.

نصیرزاده، اقدام‌های اجرایی بسیج سراسر کشور را محصول برنامه‌ریزی و مسئله‌یابی هیئت‌های اندیشه‌ورز دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف هیئت‌های اندیشه‌ورز، مسئله‌یابی و ارائه راهکار درست و مطلوب برای حل نظام مسائل کشور است.
وی، مرجع فکری هیئت اندیشه‌ورز را مکتب انقلاب و جهادی دانست.
رئیس هیئت اندیشه‌‌ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران‌ بزرگ، بر ترویج فرهنگ فرزند‌آوری در کشور تأکید و اضافه کرد: نظام مسائل کشور با محوریت وزارتخانه‌های تخصصی تهیه و تدوین می‌شود.
«طاها شفیعی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات این مرکز را ارائه کرد.
در این نشست که با حضور «فائزه‌سادات بهشتی» معاون خواهران سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ، «رقیه میرزایی» مسئول بسیج جامعه زنان سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، «مریم زمانی» مسئول خواهران سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و «نرجس بختیارخلج» مشاور امور زنان و خانواده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، در زمینه ارتقای بهره‌وری زنان شاغل تبادل‌نظر صورت پذیرفت.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/FHXmTN