امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشارکت بنیاد علوی در نوسازی و بهسازی ۹ مدرسه مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده از مشارکت ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بنیاد علوی در نوسازی ۹ مدرسه مناطق محروم شهری و روستایی این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تاکنون ۲۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

به گزارش فراسو، علی نیکبخت در گفت وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی اظهار داشت: مبالغ پرداختی مشارکت ۶ میلیارد ریالی در نوسازی مدرسه الزهرا(علیها السلام)، مشارکت۲ میلیارد و ۴۵۰میلیون ریالی در نوسازی مدرسه ۸ کلاسه امام خمینی (ره) از جمله این موارد است .

وی در ادامه افزود: بنیاد علوی همچنین ۵میلیارد ریال برای کمک به نوسازی مدرسه ۹ کلاسه طباطبایی، ۳میلیارد ریال برای مدرسه ۶ کلاسه انقلاب فجر، ۳ میلیارد ریال برای نوسازی مدرسه ۶ کلاسه مدرسه هجرت علوی به سازمان نوسازی مدارس پرداخت کرده است.

به گفته نیکبخت، بنیاد علوی همچنین ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به نوسازی مدرسه ۷ کلاسه خدیجه کبری(علیها السلام)، ۳ میلیارد ریال به مدرسه دو کلاسه گرداب کبیر، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مدرسه تک کلاسه کمال آباد، ۳ میلیارد ریال برای نوسازی مدرسه دو کلاسه بنه بلوط کمک کرده است.

وی با این توضیح که اکثر این مدارس در سال ۱۴۰۱ تکمیل شده اند، افزود: بنیاد علوی متناسب با پیشرفت کار و صورت وضعیت های ارائه شده مبالغ را پرداخت کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/29KOIk