امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره جامع آموزشی جهاد تبیین برگزار شد

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ادامه سلسله نشست‌های آموزشی امید‌آفرینی و جهاد تبیین کارکنان این وزارتخانه، دوره جامع آموزشی جهاد تبیین برگزار شد.
به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «احمد نقی‌پوران» گفت: این دوره‌های آموزشی و تبیینی، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضروت جهاد تبیین، ابلاغ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین در اجرای برنامه‌های تحولی سال‌جاری و براساس مصوبات قرارگاه امید‌آفرینی و جهاد تبیین حضرت زینب(س) در گستره ستاد وزارت و سازمان‌های تابعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره‌های آموزشی به همت دبیرخانه قرارگاه جهاد تبیین و امید‌آفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرتبط با موضوع امیدآفرینی و جهاد تبیین هستند، که در قالب یک دوره فشره و متمرکز در حال برگزاری است.
نقی‌پوران گفت: این دوره‌ها به‌صورت یک بسته آموزشی برای تمام کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعم از ستاد و سازمان‌های تابعه اجرا و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تا پایان سال‌جاری، هر دوشنبه اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی جهاد تبیین در محور‌های «جنگ شناختی»، «عملکرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی»، «بررسی نقش، جایگاه و عملکرد رهبری در جمهوری اسلامی ایران» و همچنین «دستاوردهای انقلاب اسلامی و اضلاع تأثیرگذار بر اقتصاد ایران» برگزار می‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/xBNxTk