امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز به کار ستاد ارتباطات مردمی وزارت تعاون در آستانه سفر رییس جمهور به زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، «طیب جعفری» با اشاره به سفر پیش‌ روی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به زنجان گفت: برپایی میز ارتباطات مردمی از سری برنامه‌های ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست‌جمهوری به استان زنجان است که از روز پنج‌شنبه تا شنبه (۱۵، ۱۶ و ۱۷ دی‌ماه) پذیرای مردم استان زنجان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: میز ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به درخواست هم‌استانی‌های عزیز با حضور «محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام‌الاختیار وزیر کار و «امیرعلی اوسط» رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی و نماینده ویژه وزیر برپا می‌شود.
وی گفت: زنجانی‌ها برای دیدار با نمایندگان تام‌الاختیار و ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند در سه روز یاد شده از ساعت ۸ تا ۱۸ در خیابان خرمشهر، ضلع شمالی صدا‌و‌سیما، بلوار اشراق، اداره‌کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان زنجان حضور پیدا کنند.
جعفری گفت: قطعاً میز خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفر هیئت دولت به استان، در ارائه هرچه بهتر خدمت و گره‌گشایی از مشکلات اساسی مردم در حوزه‌های روابط کار، تعاون، اشتغال و کارآفرینی، رفاه اجتماعی و همچنین ادارات، سازمان‌ها و بانک‌های زیرمجموعه در استان زنجان تأثیرگذار است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/QOZ3no