امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت ملی پست و شرکت مادر تخصصی صحا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست‌ساله، اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی علم و فناوری نظام، با حضور محمود لیائی؛ تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی پست و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) امضا شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شعار “مهار تورّم و رشد تولید”، با حضور محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و محسن نادری‌منش رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مجموعه به امضا رسید.

بنابراین گزارش، این تفاهم‌نامه با هدف تبدیل ایده‌های فناوری و کارآفرینی به محصول یا خدمت، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی، رشد سریع بنگاه‌های نوپا و فناور فعال در زمینه صنایع پیشرفته و دانش بنیان و بر طبق سیاست‌گذاری مشترک، منعقد شد.

مشارکت در شناخت اولویت‌های حمایتی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تشخیص زمینه‌های مناسب صادراتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنایع پیشرفته و دانش بنیان کشور و مرتبط با حوزه نیازها و فعالیت‌های پیشرفته و دانش بنیان بخش صنعت، معدن و تجارت نیز از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

براساس این تفاهم‌نامه شرکت ملی پست تلاش می‌کند بر اساس ضوابط مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته در حدود ظرفیت‌ها و امکانات خود به شناسایی، جذب و حمایت از واحدهای فناور و صاحبان ایده بپردازد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/e9n0rf