امروز دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳

معرفی انواع خدمات غیرحضوری و اینترنتی بانک شهر

دریافت بهتر خدمات غیرحضوری و اینترنتی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های اکثر کاربران از جمله مشتریان شبکه بانکی است. در همین راستا بانک شهر نیز با تمرکز روی این خدمات تلاش می‌کند تا کلیه نیازهای کاربران را در هر زمان و مکانی برطرف کند. خدمات غیرحضوری و اینترنتی بانک شهر را می‌توان به بخش‌های گوناگونی دسته‌بندی کرد که هر یک از نظر کاربرد متمایز هستند.

به گزارش فراسو، امروزه با پیشرفت دنیای سایبری، بسیاری از کاربران علاقه‌مند به بهره‌گیری از خدمات آنلاین هستند؛ به همین دلیل بسیاری از مراکز مالی معتبر در جهان، ایجاد پلتفرم‌های حرفه‌ای برای ارائه چنین سرویس‌هایی را در اولویت اصلی خود قرار داده‌اند، به نحوی که می‌توان بیان کرد امروزه استفاده از چنین خدماتی گوی سبقت را از خدمات رسانی حضوری گرفته است.

از جمله اصلی‌ترین خدمات غیرحضوری و اینترنتی مربوط به بانک شهر می‌توان به مواردی همچون اینترنت بانک، همراه شهر، اس‌ام‌اس بانک و اپلیکیشن شهر من اشاره کرد.

با این مقدمه در این گزارش قصد داریم بیشتر به این بخش از خدمات بانک شهر بپردازیم و هر یک را به طور کامل بررسی کنیم.

این بانک خدمات غیرحضوری گسترده‌ای را ارائه می‌دهد

اینترنت بانک

اولین موضوعی که در رابطه با خدمات غیرحضوری و اینترنتی بانک شهر باید به آن اشاره کنیم، اینترنت بانک است. همان‌طور که می‌دانید سامانه‌های اینترنت بانک مهم‌ترین بخش از حوزه خدمات اینترنتی به شمار می‌آیند و به همین دلیل باید به شکل مداوم امکان دسترسی به آن‌ها برای کاربران وجود داشته باشد. اینترنت بانک مخصوص بانک شهر به گونه‌ای طراحی شده است که اشخاص حقیقی و حقوقی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

از جمله خدماتی که در این سامانه به کاربران ارائه می‌شود می‌توان به مواردی همچون افتتاح سپرده، انتقال وجه درون بانکی، انتقال وجه بین‌بانکی، انتقال وجه درون بانکی مستمر، مدیریت چک، ‌ مدیریت تسهیلات، مدیریت پرداخت، ‌ مدیریت کارت، گزارشات، تماس‌ها و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

در واقع باید گفت این سامانه یکی از کامل‌ترین تجربه‌های موجود در حوزه اینترنت بانک را به کاربران ارائه می‌کند. نه تنها افراد حقیقی و حقوقی بلکه شرکت‌ها و سازمان‌های گسترده نیز از جمله اصلی‌ترین کاربران چنین خدماتی محسوب می‌شوند. چنین مراکزی باید به شکل مداوم وضعیت حسابرسی و حسابداری خود را مورد بررسی قرار دهند.

قاعدتاً استفاده از سیستم‌های بانکداری نوین یعنی مواردی همچون خدمات غیرحضوری و اینترنتی بانک شهر یک مزیت فوق‌العاده در این شرایط محسوب می‌شود. جالب است بدانید بانک شهر یک بخش جداگانه شامل اینترنت بانک روشندلان به وجود آورده است تا این عزیزان نیز به خدمات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

بانک شهر دارای اپلیکیشن مختص به خود است

همراه شهر

همراه شهر نام اپلیکیشن خدماتی بانک شهر است که کاربران می‌توانند به راحتی آن را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنند. کاربری راحت و همچنین سرعت بالای این نرم‌افزار موجب شده‌اند تا کاربران زیادی به شکل مداوم از آن بهره‌مند شوند. از جمله خدمات قابل ارائه در اپلیکیشن همراه شهر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان اخذ شماره شبا
  • امکان مدیریت کلیه تسهیلات دریافت‌شده
  • امکان عوض کردن رمز کلیه کارت‌های بانک شهر
  • امکان ارائه درخواست آنلاین برای مسدود کردن کارت
  • امکان پرداخت مبالغ مدنظر برای دریافت شارژ سیم‌کارت
  • امکان مشاهده موجود باقی‌مانده در کلیه حساب‌های بانک شهر
  • امکان دریافت صورت‌حساب سپرده
  • امکان انتقال وجه از حساب‌های متصل به برنامه
  • ارائه کرایه تاکسی
  • استفاده از قابلیت‌های مربوط به سامانه‌های ساتنا و پایا

خدمات غیرحضوری و اینترنتی بانک شهر در این اپلیکیشن به طور کامل قابل دسترسی هستند. یکی از امکانات جذاب این برنامه،   قابلیت تعیین رمز ورود به اپلیکیشن با کمک اثر انگشت است. این قابلیت به طور کلی منجر به افزایش امنیت حساب شما می‌شود؛ زیرا هیچ فردی به غیر از خودتان حتی توانایی اجرای برنامه مذکور را نخواهد داشت.

باید به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر اپلیکیشن همراه شهر تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است و شما می‌توانید از فروشگاه‌هایی همچون کافه بازار یا مایکت آن را دریافت کنید. نسخه آی او اس این اپلیکیشن نیز احتمالاً به زودی عرضه می‌شود.

استفاده از این خدمات به راحتی صورت می‌گیرد

اس‌ام‌اس بانک

اس‌ام‌اس بانک یک راهکار عالی برای دریافت خدمات غیرحضوری است. با کمک اس‌ام‌اس بانک، مشتریان بانک شهر می‌توانند اطلاعات مهمی همچون واریز و دریافت وجه به حساب مدنظر خود را به شکل آنی مشاهده کنند. علاوه بر این، شما به منظور وارد شدن به اینترنت بانک باید از رمز عبوری استفاده کنید که به شکل اس‌ام‌اس برایتان ارسال می‌شود.

اگر به دنبال یک راه ساده و بی‌دردسر برای دسترسی به خدمات غیرحضوری بانک شهر هستید، اس‌ام‌اس بانک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. علاوه بر این، چنانچه توانایی استفاده از سیستم‌های آنلاین و نرم‌افزارهای موبایلی را ندارید، قطعاً باید به سمت استفاده از اس‌ام‌اس بانک شهر بروید.

اپلیکیشن شهر من

نمی‌توان از خدمات غیرحضوری و اینترنتی بانک شهر سخن گفت ولی به اپلیکیشن شهر من نپرداخت. این اپلیکیشن به منظور ایجاد یک ارتباط مستقیم بین مشتریان این بانک و مدیریت مرکزی ساخته شده است. با کمک آن اطلاع‌رسانی‌های مختلفی از جمله حضور بانک شهر در نمایشگاه‌های مختلف، جشنواره‌های گوناگون و… انجام می‌شود.

با توجه به موارد گفته شده می‌توان بیان کرد که بانک شهر در حوزه خدمات غیرحضوری و اینترنتی به شکل مناسبی عمل کرده است و به همین دلیل مشتریان این بانک می‌توانند انتظار دریافت سرویس‌های بسیار خوبی را در این زمینه داشته باشند.

بهره‌گیری از این خدمات در هر شرایطی امکان‌پذیر است

سخن پایانی

بهره‌گیری از خدمات غیرحضوری و آنلاین این امکان را به کاربران می‌دهد تا در هر زمان و مکانی بتوانند پاسخ نیازهای خود را دریافت کنند. بانک‌ها و مؤسساتی مالی معتبر همچون بانک شهر این مورد را به طور کامل جدی گرفته‌اند و در تلاش هستند تا چنین خدماتی را به شکل گسترده‌تر ارائه کنند.

از جمله مهم‌ترین خدمات غیرحضوری و اینترنتی بانک شهر می‌توانیم به مواردی همچون اینترنت بانک و مانند اپلیکیشن شهر من اشاره کنیم. کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از این دو سرویس مناسب خیلی راحت امور مالی خود را کنترل کنند، آن هم بدون اینکه کوچک‌ترین نیازی به مراجعه حضوری وجود داشته باشد. طبیعتاً در سال‌های آینده شاهد اضافه شدن بخش‌های دیگری به این خدمات خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/b4QmZj