امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تور جهانگردان هندی «لال پری» به اصفهان رسید

تور خودرویی جهانگردان هندی «لال پری» با میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پس از عبور از بندرعباس، لار، شیراز و آباده، به اصفهان رسید.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، گروه «لال پری» که در مسیر سفر خود از هند به انگلستان، روز ۱۲ شهریور وارد ایران شدند، پس از رسیدن به کشورمان از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری مسیر خود بازدید کردند.

این‌ گروه با یک دستگاه خودرو کلاسیک ام جی ۱۹۵۰ و یک دستگاه کمپر ون سفر می‌کنند و در ‌بدو ورود به هریک از شهرهای کشورمان از سوی مسئولان استانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاونت گردشگری استان‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند.

گروه «لال پری» تاکنون از بندرعباس، لار، شیراز و آباده عبور کردند و هم اکنون در اصفهان به سر می‌برند.

کاشان، تهران، زنجان و تبریز از جمله شهرهایی هستند که شرکت کنندگان در رویداد گردشگری هند – انگلستان، در ادامه حضور خود در ایران، از آنها عبور و از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی آنها بازدید خواهند کرد.

تور جهانگردان هندی «لال پری» به اصفهان رسید

برنامه‌های متنوعی به منظور استقبال، همراهی و بدرقه در مدت حضور گروه یاد شده در استان‌های مسیر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تدارک دیده شده است.

گروه جهانگردان هندی با عبور از ۱۶ کشور و پس از پیمایش مسافت دوازده هزار‏ کیلومتری، در لندن پایتخت کشور انگلستان به این سفر پایان خواهند داد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی براساس وظایف و مأموریت‌های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با فدراسیون انجمن های اتومبیلرانی هند (FIAA)، با انجام اقدامات و هماهنگی‌های لازم، تردد و عبور و مرور آنان در ایران را تسریع و تسهیل خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/OanPSE