فریبرز معصومی مدیر شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری و کارشناسان مدیریت با حضور در میز خدمت نماز جمعه شهرکرد به پرسشها و مسایل مردم و مشتریان پاسخ گفتند.
به گزارش فراسو به نقل از هیبنا؛ معصومی در حاشیه این میز ارتباطات مردمی با بیان اینکه پاسخگویی موازی در میز خدمت می تواند موجب تسریع در ارائه خدمات به مشتریان شود، عنوان کرد: تنوع محصولات و سپرده های بانک مسکن وگوناگونی تسهیلات این بانک در کنار سیاست های اعتباری سال ۱۴۰۲ و همچنین ظرفیت بخشنامه های اخیر جهت بخشودگی جرائم تاخیر مطالبات، گستردگی خدمات مجازی بانک و در نهایت تکریم ارباب رجوع سبب ایجاد میز خدمت میشود.
وی در ادامه افزود: کارکنان بانک مسکن با صعه صدر و روی باز ضمن اشراف کامل به بخشنامههای بانک در این طرح به مشاوره و راهنمایی مشتریان میپردازند و از این فرصت در جهت ارائه خدمات مطلوب استفاده و بهره برداری میکنند
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/RIChKd