امروز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارق سابقه دار در حین دزدی با پابند الکترونیکی دستگیر شد

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق محتویات خودرو در حین انجام سرقت و درحالی که پابند الکترونیکی داشت، دستگیر شد.

به گزارش فراسو از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ علی قاسم پور در این خصوص افزود: گشت انتظامی کلانتری ۱۰۴ عباس آباد، هشتم اردیبهشت ماه حین گشت زنی در خیابان بهشتی تهران به یک دستگاه خودرو تیبا درحالی که درب خودرو باز بوده و یک نفر با ظاهر غیر متعارف مشغول باز کردن لوازم داخل خودرو بوده مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد جهت بررسی بیشتر نزدیک خودرو شدند و سارق با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

سرهنگ قاسم پور گفت: طی یک تعقیب و گریز کوتاه سارق زمینگیر و دستگیر شده و طی بررسی اولیه از سارق، مشخص شد متهم دارای پابند الکترونیکی بوده و با این وجود در حین سرقت دستگیر و تعدادی ادوات سرقت و اموال مسروقه که به تازگی سرقت کرده بود از وی کشف شد.

وی یادآور شد: سارق جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد و در بازجویی و تحقیق، به جرم خود اعتراف کرد و مشخص شد که دارای سوابق متعدد سرقت است.

سرهنگ قاسم پور گفت: سارق با تشکیل پرونده، به مقام قضایی معرفی شد.

دستگیری شرور خیابان انقلاب

همچنین رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که در خیابان انقلاب با استفاده از قمه شهروندی را مجروح کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: هفت اردیبهشت ماه جراحت شهروندی در پی درگیری یکی از اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت که متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

سرهنگ راستی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضایی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دستگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، تاکید کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/EUqTCT