امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح جدید اقامت گردشگران در بوم‌گردی‌ها؛ یک شب اسکان رایگان در ازای ۳ روز اقامت در بوم‌گردی‌ها

عضو هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور گفت: برای تابستان امسال طرحی ویژه‌ای را برای رونق بوم‌گردی‌ها و برای خانواده‌ها در نظر داریم که در این طرح، در صورت اسکان ۳ شب در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، شب سوم به صورت رایگان برای گردشگران محاسبه خواهد شد.

به گزارش فراسو، صادق کاظمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: یک طرحی توسط هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه بوم‌گردی کشور پیشنهاد شد مبنی بر اینکه گردشگرانی که ۳ شب در اقامتگاه‌های بوم‌گردی اقامت داشته باشند، اقامت در شب سوم برایشان رایگان خواهد بود.

وی افزود: این طرح صرفا یک پیشنهاد بوده است. برخی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سطح کشور از این پیشنهاد استقبال کرده‌اند. این طرح به تازگی مطرح شده و به تدریج اقامتگاه‌های بیشتری به این طرح خواهند پیوست.

عضو هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، گرانی سفر برای مردم و کمرنگ شدن موضوع سفر برای مردم این طرح می‌تواند به گردشگران کمک کند تا از ظرفیت‌های اقامتگاه‌های بومگردی استفاده کنند.

کاظمیان تصریح کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز این امکان را خواهند داشت تا با ضریب ماندگاری بیشتر گردشگران بخشی از هزینه‌ها و ضریب اشغال پایین خود را پر کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Jz5xrU