امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست هتل های جهانگردی میگون و شمشک معارفه شدند

مراسم معارفه سرپرست دو هتل جهانگردی میگون و شمشک با حضور معاون اجرایی و مدیر آموزش و استانداردسازی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد.
به گزارش فراسو  خبر اول اینکه روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی اعلام کرد مراسم معارفه سرپرست هتل جهانگردی میگون با حضور دکتر فریبا عباسی معاون اجرایی  و دکتر عمادالدین امیری مدیر آموزش و استانداردسازی این گروه هتلی برگزار شد.
در این مراسم،حکم انتصاب مهدی علیزاده به عنوان سرپرست هتل جهانگردی میگون از سوی مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی توسط معاون اجرایی و  مدیر آموزش و استانداردسازی به وی اعطا شد.
بر پایه همین گزارش، عباسی معاون اجرایی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در مراسم معارفه مهدی علیزاده ضمن تقدیر و تشکر از مدیر قبلی هتل جهانگردی میگون، برای مدیر جدید توفیق در کسب رضایت الهی آرزو کرد و گفت: اگر هدف کسی کسب رضای خدا باشد، خدا با همه عظمتش این توفیق را برای او فراهم می کند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: قله های پیشرفت مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، رضایت مشتری و مهمانان می باشد.
عباسی بر مشتری مداری و کنترل هزینه ها تاکید کرد و افزود: طرح و برنامه ای که به خوبی تعریف شده باشد، موجب مدیریت مناسب و موثر هزینه ها شده و در نتیجه پروژه سودآور میشود. علاوه بر این، با استفاده از مدیریت هزینه، هزینه های پیش بینی نشده نیز به خوبی کنترل و مدیریت خواهند شد.
برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست هتل جهانگردی شمشک

 

خبر دیگری به نقل از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی حاکی است که مراسم تودیع و معارفه سرپرست هتل جهانگردی شمشک  نیز با حضور دکتر فریبا عباسی معاون اجرایی و دکتر عمادالدین امیری مدیر آموزش و استانداردسازی این گروه هتلی برگزار شد.
در این مراسم  حکم انتصاب عزیز کلهر به عنوان سرپرست هتل جهانگردی شمشک از سوی مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی  توسط معاون اجرایی و  مدیر آموزش و استانداردسازی به وی اعطا شد.
بنابر این گزارش، عباسی  در این مراسم هم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات عبداله کیاشمشکی مدیر سابق هتل جهانگردی شمشک، لزوم توجه جدی به حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات، ایجاد تنوع و نوآوری در خدمات، تقویت انگیزه کارکنان و افزایش مستمر میزان سوددهی را مورد تاکید قرار داد.
معاون اجرایی هتل های ایرانگردی و جهانگردی خاطرنشان کرد: الزاماً تکریم و حفظ شأن مهمانان و گردشگران، در راس امور باشد و باید بیش از همیشه برای تامین رفاه و امکانات این افراد، تلاش کنیم.
وی بر مایس(MICE) توریسم تاکید کرد و افزود: هرساله ده‌ها، صدها و بلکه هزاران نمایشگاه، همایش، گردهمایی، سمینار، کنفرانس و کنگره پیرامون موضوعات مختلف در سراسر جهان برگزار میشود، این مساله به حدی اهمیت دارد که اکنون از توریسم کنفرانس‌ها، نشست‌ها و نمایشگاه‌ها یا مایس توریسم (MICE TOURISM) به عنوان یکی از بخش‌های مهم و اصلی صنعت جهانگردی و گردشگری یاد میشود، لذا با توجه به ظرفیت های فراوان منطقه شمشک، علاوه بر برگزاری رویدادهای ورزشی، این منطقه مستعد برگزاری رویدادهای فرهنگی نیز می باشد که باید به این مهم، توجه فراوان کرد.
لازم به ذکر است پس از این کیا شمشکی، به عنوان سرپرست داخلی هتل جهانگردی میگون مشغول به خدمت خواهد بود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PKPQnv