امروز دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳

وقتی زیرساخت‌های هوشمند به کمک «فرم‌های آنلاین» می‌آیند

مدیرعامل شرکت دیجی‌فرم گفت: دیجی فرم زیرساختی برای ارایه فرم‌های ثبت نام، ثبت سفارش، ارزیابی کارکنان و مشتریان دارد تا این امکان برای سازمان‌ها فراهم شود و بتوانند از گزارش‌هایی که از محل گردآوری اطلاعات به دست می آید نتایج بهتر ارائه کند.

به گزارش فراسو، زادحسین مدیرعامل شرکت دیجی‌فرم در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در مورد محصولات ارائه شده این شرکت در نمایشگاه به فرم‌های آنلاین گفت: که این فرم‌ها برای برگزاری نظرسنجی، انتخابات، مسابقات و پرسشنامه‌ها استفاده می‌شود.

وی گفت: دیجی فرم علاوه بر خدمات فرم‌های گفته شده زیرساختی برای ارایه فرم‌های ثبت نام، ثبت سفارش، ارزیابی کارکنان و مشتریان، نظرسنجی، آزمون‌های آنلاین و ثبت اطلاعات دارد تا این امکان برای سازمان ها و ارگان‌ها فراهم شود و بتوانند از گزارش‌هایی که از محل گردآوری اطلاعات به دست می آید نتایج بهتر و دقیق تری از ارزیابی ها ارائه کند.

مدیرعامل شرکت دیجی‌فرم افزود: مشتری‌های مجموعه در دسته بندی های B۲B و B۲C و B۲G  هستند که تفاوت مشتریان ما در این است که نیازهای آنها با هم متفاوت است.

زاد حسین اظهار کرد: دیجی فرم باتوجه به نیاز سازمان‌ها قادر خواهد بود فرم های جدید که کاملا شخصی سازی شده است را طراحی و پیاده سازی کند.

وی با اشاره به داشتن همکاری موثر با سازمان های مختلف، گفت: در حال حاضر مسابقات آنلاین بانک ملی توسط ما برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت دیجی‌فرم تاکید کرد: کمیته امداد حضرت امام، دانشگاه امام صادق (ع)، آزمون‌های آنلاین جامع دانش‌آموزی و بخش زیادی از فرم‌های انلاین پارک فناوری پردیس که مختص نمایشگاه بود توسط دیجی فرم طراحی شده است./آنا

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/b91oN1