امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رالی “خزر تا خلیج فارس” مسیری برای دوستی،ورزش و گردشگری

 مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان برگزاری رالی خزر تا خلیج فارس را مسیری برای توسعه گردشگری، صلح ودوستی و ورزش عنوان کرد.

به گزارش فراسو، ولی جهانی صبح شنبه در حاشیه آغاز رالی خزر تا خلیج فارس  افزود: این رالی پس از ۵۰ سال برای نخستین بار در استان گیلان به میزبانی شهرداری چاف لنگرود و چمخاله و نیز همکاری این اداره کل و کانون اتومبیل‌رانی برنامه‌ریزی شده است.
وی اظهار کرد: رالی یادشده بمناسبت دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس و با حضور یکصد شرکت کننده از ۱۵ استان کشور با هدف ترویج گردشگری ورزشی ، صلح و دوستی و یادآوری رعایت قوانین و مقررات رانندگی برپا شده است.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان از چمخاله در کنار ساحل کاسپین شروع به رانندگی کرده و پس از عبور از هفت استان به خلیج فارس می رسند، گفت: گردشگری امروز یکی از ظرفیت های بارز کشور است و گیلان یکی از قطب های گردشگری است که می تواند با برنامه‌ریزی توسعه کشور و استان را به همراه داشته باشد.
وی عنوان کرد: استقبال گردشگران و مردم از برگزاری این رالی با حضور هنرمندان نشان می دهد فضای توسعه گردشگری و نشاط مهیاست و باید این فرصت را در راستای توسعه غنیمت شمرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/jokQ5X