امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور وزیر تعاون؛ عملیات اجرایی طرح توسعه فولاد تاراز شهرکرد اجرا شد

عملیات اجرایی طرح توسعه فولاد تاراز شهرکرد روز چهارشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، «سیدصولت مرتضوی» در این آیین اظهار کرد: برای تحقق شعار سال باید تا می‌توان از بخش تولید حمایت کرده و با سیاست‌های تشویقی روند سرمایه‌گذاری را سرعت دهیم.

وی با بیان این‌که هدف دولت تحقق رشد هشت درصدی در سال‌جاری است، افزود: این مهم با دستان پرتوان تولیدکنندگان و کارگران محقق می‌شود.
مرتضوی تصریح کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال مهار تورّم و رشد تولید نامگذاری شده است، طرح توسعه فولاد تاراز از طرح‌هایی است که این مجموعه را به ظرفیت اسمی و حتی بیشتر از آن می‌رساند.
طرح توسعه فولاد تاراز در قالب واحد اسیدشویی، ۵۰۰ هزار تُن ورق گرم را اسیدشویی و تبدیل به نورد سرد و وارد خط گالوانیزه می‌کند.
برای اجرای این طرح پنج میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است و با بهره‌برداری از آن ۲۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مجموعه فولاد تاراز با کارگران این مجموعه دیدار و با اهدای گل سال نو را به آنان تبریک گفت.
بازدید از طرح الحاقی بیمارستان هاجر، عیادت از بیماران، دیدار با کادر بهداشت و درمان و بازدید از مجتمع ورزشی کارگران شهرکرد از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر مرتضوی به استان چهارمحال و بختیاری است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/psH9zJ