امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از کارگران نمونه شرکت پتروشیمی ارومیه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

آیین بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت پتروشیمی ارومیه برگزار و از کارگران نمونه این شرکت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فراسو، اکبر اسمعیلی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در آیین بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه که با حضور مسعود مجرد، عضو هیات مدیره و جمعی از روسای واحدهای مجتمع برگزار شد، با اشاره به روند رو به رشد پتروشیمی ارومیه در سال گذشته بویژه در بخش تولید، فروش و درآمد اظهار کرد: شرکت پتروشیمی ارومیه سال گذشته در بخش تولید، ۱۸ درصد افزایش داشت.
وی افزود: آمارهای فرودین ماه امسال نشان می دهد روند روبه رشد پتروشیمی ارومیه همچنان حفظ شده است بطوریکه فروردین امسال، تولید شرکت پتروشیمی ارومیه با رشد ۲۰درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۵ هزار تن رسیده است.
اسمعیلی با تاکید بر اینکه حرکت عظیم رشد و توسعه پتروشیمی ارومیه استارت خورده است و در همین راستا در ماههای آینده، واحد تکمیلی سولفات آمونیوم که در حال احداث است، مورد بهره‌برداری قرار گرفته وتولید این محصول افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به پروژه پلی آلومینیوم کلراید گفت: این پروژه نیمه دوم تیرماه وارد چرخه تولید شده و از اواسط مرداد ماه به تولید محصول می رسد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در ادامه با گرامیداشت روز کار و کارگر تصریح کرد: نامگذاری شعار سال با محوریت “تولید” از سوی مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته، نشان از اهمیت تولید در رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی دارد.
وی با بیان اینکه راه نجات کشور تولید است، خاطرنشان کرد: پتروشیمی ارومیه با بهره گیری از نیروی جوان و تجربیات همکاران قدیمی، رشد چشمگیری در تولید داشته و این نشان می دهد مجموعه همکاران این شرکت ظرفیت، جدیت و آمادگی لازم را برای ادامه این مسیر دارند.
مسعود مجرد، عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی ارومیه نیز در این مراسم، کارگران را پیشقراولان عرصه تولید خواند و افزود: با نگاه تحلیلی به فرمایشات مقام معظم رهبری که بیش از یک دهه است بر روی تولید تاکید دارند، میتوان نتیجه گرفت آینده ایران در گرو رشد تولید و ثروت است.
مجرد افزود: در استان آذربایجان غربی که در حوزه صنعت، کار روی زمین مانده زیاد است و از عقب ماندگی مضاعف نسبت به دیگر مناطق کشور رنج میبرد؛ شرکت پتروشمی ارومیه نقطه امید است.برای گشودن گره عقب ماندگی های توسعه استان آذربایجان‌غربی شرکت هایی همچون پتروشیمی ارومیه باید تقویت شده و توسعه یابند.
وی، خیز شرکت پتروشیمی ارومیه در افزایش تولید، فروش، درآمد و ارزش سهام در سال گذشته را مرهون تدابیر مدیریتی و همچنین تلاش های مجدانه مجموعه همکاران شرکت دانست و افزود: اینکه بخشی از اقدامات طراحی و بهره برداری با استفاده از توان و ظرفیت همکاران خود مجموعه انجام می شود حاکی از همراهی کارکنان برای توسعه هرچه بیشتر شرکت است.
وی عملکرد شرکت پتروشمی ارومیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اضافه شدن ۲ خط تولید جدید و بکارگیری نیروهای جوان و متخصص، نوید روزهای خوبی را در پتروشیمی ارومیه می دهد.
در آیین بزرگداشت روز جهانی کار وکارگر آقایان مسعود پورمحمود، احسان باقری، ابراهیم عیدی، آمین رحیمی، علی احمدی، قاسم مالکی، احمد خدایی، ابراهیم فتاحی، علی بانگ رهایی و وحید آردین به عنوان کارگران نمونه شرکت پتروشیمی ارومیه تجلیل شدند

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/jdHWE0