امروز سه شنبه، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

برگزاری نشست رسانه و امنیت ملی با حضور مدیران شبکه پستی

نشست رسانه و امنیت ملی به همت دفتر مرکزی حراست و امنیت پستی  با هدف آشنایی مدیران و منصوبین مشاغل حساس با  نقش و جایگاه رسانه ها برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست،نشست رسانه و امنیت ملی صبح امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران، معاونان، روسای ادارات و منصوبین مشاغل حساس در واحدهای ستادی و اجرایی استان تهران در سالن مهر مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور برگزار شد.

بنا بر این گزارش با توجه به اینکه امروز نقش رسانه‌ها، نقشی فراتر از اطلاع‌رسانی صرف است و ابعاد امنیتی جدیدی در سطح ملی و بین‌المللی به واسطه آنها ایجاد شده است، بسیاری از مفروضات و اصول پیشین  در ساختار روابط و حقوق بین الملل به چالش کشیده شده است.
رسانه ها در کنار دیگر نهادهای سازنده طرز تفکر جامعه، نقش عمده ای ایفا و افکار، عقاید و نگرش های جدید را در میان افراد جامعه منتشر می‌کنند و با تاکید بر برخی نگرش‌ها، جنبه‌های مثبت یا منفی، آن را آشکار می سازند.
از این رو نظر به اهمیت موضوع و نیاز به آشناسازی لایه های مختلف مدیریتی با این مهم به همت دفتر مرکزی حراست و امنیت پستی، همایش آموزشی «رسانه و امنیت ملی»  برگزار شد .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Ut4aRu