امروز سه شنبه، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

چهارمین المپیاد ورزشی گروه مالی دی به خط پایان رسید

چهارمین المپیاد ورزشی گروه مالی دی که از ۱۹ آذر ماه در رشته های فوتسال، فوتبال دستی، دارت، شطرنج، طناب کشی و تنیس روی میز با شعار “دی، نشاط، همدلی” آغاز شده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک دی، در مراسم اختتامیه این المپیاد که در سالن ورزشی یادگار امام (ره) مجموعه انقالب با حضور مدیرعامل، رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره، جمعی از مدیران و کارکنان بانک و خانواده آنها ؛ خانواده معظم شهیدان طوقانی و برخی چهره های ورزشی مانند محمد انصاری، برگزار شد، تیمها و بازیکنان برتر مسابقات معرفی و تقدیر شدند.
مدیرعامل بانک دی در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری این المپیاد پس از دوران شیوع کرونا، گفت: مسابقات در عین رقابت با رفاقت برگزار شد و ایجاد نشاط و تقویت روحیه همدلی میان همکاران، مهمترین نتیجه این رویداد بود.
علیرضا قیطاسی با بیان این که ورزش سازمانی نه تنها به افزایش سطح کارایی و اثربخشی فعالیتهای کارکنان میانجامد، بلکه سرعت، دقت و کیفیت خدمترسانی به مشتریان را نیز افزایش می دهد، ادامه داد: شورای سیاستگذاری فرهنگی طی یک سال گذشته برنامه های متنوع و مطلوبی را در حوزه فرهنگی طرحریزی و اجرا کرده است که برگزاری مجدد المپیاد ورزشی از جمله اقدامات اثربخش شورا محسوب میشود.

روح الله اکبری، رئیس اداره خدمات رفاهی کارکنان بانک دی نیز در این رویداد با بیان این که المپیاد ورزشی بانک دی از سال ۱۳۹۳ آغاز شده است، گفت: در مسابقات اخیر که در شش رشته برگزار شد، برای نخستین بار همکاران استانها نیز حضور داشتند.
در پایان این مراسم، ضمن قدردانی از مادر معزز شهیدان سعید و محمد طوقانی، با حضور »محمد انصاری« فوتبالیست، از برگزیدگان مسابقات تقدیر شد. همچنین با قرعه کشی ویژه حاضران، ۵ هدیه ۳۰ میلیون ریالی به برندگان اهدا شد.

گفتنی است مسابقات ورزشی کارکنان بانک دی از سال ۱۳۹۳ با رشته فوتسال آغاز شد و تا سال ۱۳۹۶ به صورت لیگ فوتسال ادامه یافت. از سال ۱۳۹۷ با پیوستن کارکنان گروه مالی دی و همچنین افزایش رشته های ورزشی، اولین المپیاد گروه مالی برگزار شد. دومین و سومین دوره این المپیاد در سال های ۱۳۹۸ و۱۳۹۹ همزمان با همه گیری بیماری کرونا و با شرایط و رعایت الزامات بهداشتی برگزار شد، اما در سال۱۴۰۰ به علت شیوع ویروس کرونا (سویه ُامیکرون)، این المپیاد ورزشی برگزار نشد.
در سال جاری، چهارمین دوره المپیاد ورزشی با تعداد ۵۲۲ نفر شرکت کننده ) ۴۶۳ نفر آقا و ۵۹ نفر خانم( از سراسر کشور برگزار شد. در این بر پایه این گزارش، مسابقات، همکارانی از شعب رشت، زنجان، قزوین، کرمانشاه، اهواز، اراک و سبزوار حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NwbsLM