امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور لیائی؛ جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر افتتاح شد

همزمان با مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر  از تمبر اختصاصی این جشنواره رونمایی شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، عصر روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ با حضور محمودلیائی؛ معاون وزیرارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و علی اصغر شالبافان؛ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از تمبر اختصاصی هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر در موزه ملی ایران رونمایی شد.

تمبر مذکور توسط معاونان وزرای ارتباطات و میراث فرهنگی ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و حاضرین بر حاشیه آن یادداشت نگاشتند.

براساس این گزارش شرکت ملی پست با برپایی نمایشگاه تمبر با موضوع صنایع دستی، معرفی سرویس تجارت الکترونیک پست و  تخفیف ۲۰ درصدی ارسال پستی  صنایع دستی در محل برگزاری این جشنواره حضور یافته است.

در این دوره از جشنواره بیش از ٧٠ اثر خارجی از ١٢ کشور جهان و بیش از ٣٠٠ اثر فاخر از صنایع دستی و هنرهای سنتی کشورمان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در موزه ملی ایران تا سوم اسفند ١۴٠١ به نمایش گذاشته می شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/JaWLBF