امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر تعاون: شورا‌های شهر و روستا نقش مهمی در زمینه بسترسازی ایجاد اشتغال و مسکن دارند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شورا‌های شهر و روستا و شهرداری‌ها نقش منحصر به فردی در زمینه بسترسازی به منظور ایجاد اشتغال و مسکن به عنوان یکی از پیشران‌های اقتصادی دارند.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در حاشیه نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به این که شورای عالی استان‌ها، اتاق فکر و مجمع برنامه‌ریزی و هدایت مشارکت مردم با دولت است، گفت: باید از این ظرفیت استفاده حداکثری کرد.
وی افزود: شورا‌های اسلامی شهر و روستا به اعتبار قانون اساسی یکی از ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور است و توفیقات بسیار خوبی در مدیریت شهری و روستایی داشته‌ است.
مرتضوی اظهار امیدواری کرد که با حُسن تدبیر شورای عالی استان‌ها و همکاری مجموعه دولت در حوزه‌های مختلف از جمله در زمینه توسعه تعاون و واگذاری بخشی از مأموریت‌های اجرایی وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شورا‌ها و شهرداری‌ها موفق عمل شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: اگر زنجیره دولت و شورا‌ها مکمل یکدیگر باشند، می‌توان فصل جدیدی در زمینه مسکن و اشتغال جوانان ایجاد کرد و از طرفی میزان آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/hUDhQp